Gå til innhold

Politisk ukorrekt tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne tråden skal alt det undertrykte man egentlig mener, men ikke sier, komme frem.

• Jeg synes det er idiotisk at Norge har nesten dobbelt så mange fylker som Sverige, når vi bare er halvparten så mange.   
  • Jeg synes det er trist at vi ikke kan finne en måte å kommunisere bekymringene mange har for at vi i Oslo øst lager ghettoer hvor blant annet tusenvis av kvinner aldri lærer seg ordentlig norsk.
  • Jeg vil ha ulv. Kan vi ikke gjerde inn sauene. vi kan da ikke være de eneste i verden med dette problemet?
  • Innerst inne ønsker jeg at damer kledde seg litt mer slik de gjorde på 50-tallet.
  • Hvorfor må noen homser være så jævla tydelige rundt sin egen legning? Det er en seksuell legning. Ikke noe som trenger å gjennomsyre alt du gjør i hverdagen.  

Oj...

Det var godt!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra! 

Jeg er ikke enig med deg, men liker at folk er tydelige og ikke opptatt av å være så fordømt politisk korrekte ☺️

Det vil si, når det gjelder fylkene er jeg uenig. 

De andre punktene er vi ikke så uenige om. 

Jeg er bekymret for hvordan arbeidsinnvandringen fra Polen og øst-europa påvirker arbeidslivet i Norge negativt. Sikkerhet, rettigheter, kvalitet og lønn utfordres. 

Skrevet

Avgifter på drivstoff og bil burde vært vesentlig lavere for alle som bor utenfor bystrøk og som ikke har et hav av muligheter for å reise kollektivt. Eller som overhodet ikke har mulighet til å reise kollektivt.

Skrevet

Hva er å være politisk ukorrekt? Er det et synonym med å være dum og fordommsfull?

Skrevet
9 minutter siden, fullførsetningen skrev:

Avgifter på drivstoff og bil burde vært vesentlig lavere for alle som bor utenfor bystrøk og som ikke har et hav av muligheter for å reise kollektivt. Eller som overhodet ikke har mulighet til å reise kollektivt.

Vet ikke om det er så veldig politisk ukorrekt.

Hva med å kutte i import avgiftene  på biler, for så å ta det inn på drivstoffavgiften?  Da ville hver ekstra kilometer blitt nøye vurdert, men bilparken ville være splitter ny. I løpet av få år ville alle bensin og diselbiler vært skrotet.

Skrevet
4 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Hva er å være politisk ukorrekt? Er det et synonym med å være dum og fordommsfull?

Heller at man sier noe som enkelte kan ta anstøt av.

Et eksempel kan kanskje være: Humanetikerene er nyttige idioter for islamiseringen av samfunnet.

Der fornærmet jeg vel to gruppet i et utsagn:fnise:

Skrevet

Kaizers Orchestra er Norges mest pretensiøse og overvurderte band.

Noen måtte si det.

Anonymkode: 91acc...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...