AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg ønsker meg en kjæreste, er skikkelig lei av å være singel, og begynner å føle meg skikkelig ensom rett og slett. Er ikke sånn at jeg vil ha hva som helst, men jeg har lett aktivt i flere år (!!) nå. Har mitt eget liv, har hobbyer, jobb, studie osv. Men ønsker noen å dele hverdagen med, noen man kan prate med, gjøre hyggelige ting sammen med, være intime med.. jeg føler jeg har mye å tilby, uten at jeg føler jeg må ramse opp alt her. Men jeg blir jo stort sett bare avvist. Jeg aner ikke hvorfor. Men tanker om at jeg ikke er bra nok, fin nok, interessant nok har jo begynt å dukke opp. Jeg føler jeg prøver å være den beste utgaven av meg selv, men det er ikke bra nok. For noen. Hva gjør man da? Jeg dater og dater. De to siste ghostet meg etter månedsvis med dating. Han før det igjen ville kun ha et seksuelt forhold og hadde ikke noe interesse av å bli kjent med meg utover det. Jeg er 29 og mine venninner er alle i forhold. Jeg blir rett og slett så lei meg av dette her. Det hjelper ikke at jeg dater menn jeg ikke er fysisk tiltrukket av heller. Blir avvist etter et par måneder alikevel. Skulle gjerne fokusert på noe gøy i helgen, men siden alle er opptatt med kjærestene sine, og det er grenser for hvor festlig det er å gjøre alt mulig alene hele tiden, så blir det til at jeg blir sittende med tankene:( Anonymkode: 337b6...46b
Summers Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Utrolig trist, men 1) Du kommer til å finne riktig mann 2) Du har sikkert flere venner som hadde elsket om du spurte om de ville finne på noe 3) Er selvsagt helt greit å deppe når man føler alt er håpløst. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Utrolig trist, men 1) Du kommer til å finne riktig mann 2) Du har sikkert flere venner som hadde elsket om du spurte om de ville finne på noe 3) Er selvsagt helt greit å deppe når man føler alt er håpløst. 1) Jeg klarer ikke se det nå. 2) Jeg spør ca 98% av gangene. 3) Takk:) har dog følt det sånn ganske lenge, vil legge dating bort, men om jeg gjør det er jeg redd jeg kommer til å gi fullstendig opp og trekke meg helt vekk fra menn for godt.. Anonymkode: 337b6...46b
Summers Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Jeg klarer ikke se det nå. 2) Jeg spør ca 98% av gangene. 3) Takk:) har dog følt det sånn ganske lenge, vil legge dating bort, men om jeg gjør det er jeg redd jeg kommer til å gi fullstendig opp og trekke meg helt vekk fra menn for godt.. Anonymkode: 337b6...46b 1) Forstår godt at det føles håpløst ut, men det kommer til å ordne seg for deg. Lett å se seg blind på resultatene og selv om de selvsagt sier noe så er det jo fremgangsmåten som er avgjørende. Det avgjørende er at du prøver å få kjæreste, det at du jobber med å være den beste versjonen av deg selv, osv. Man vil jo alltid alltid ha dårlige resultater frem til man finner kjæresten. 2) Da ville jeg spurt noen andre av vennene dine. Du har jo sikkert noen du flere du kan spørre og bli bedre kjent med. Det er jo ikke noe rart du føler deg dårlig om du blir lite prioritert av vennene dine. Men da må du nesten skaffe flere venner. Det er jo sikkert noen på jobb, noen som driver med hobbyen, studiene dine, osv som du kan spørre om vil være med på noe. Eventuelt noen du møter sjeldent, men som du har på facebook. 3) Enig i at du bør fortsette å lete etter kjæreste og kanskje blir det lettere etter du har fått noen bedre venninner. Man blir jo mer attraktiv når man har det bra. Endret 19. november 2016 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Det ER slitsomt å date. Det kan nok veldig mange skrive under på. Ikke gi opp men ta ting i ditt eget tempo så ordner det seg til slutt. Man må regne med noen bumper i veien før man når målet. Anonymkode: 79528...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Jeg kan jo bare komme med mine erfaringer, aner ikke om det er sånn for deg men. I starten da jeg begynte å treffe menn via tinder var jeg nok litt desperat. Jeg tror det skinte igjennom, jeg var kanskje litt stresset og ville vise meg fra min beste side. Prøvde å unngå de sider av meg som kanskje kunne oppfattes som rare eller som kunne misforstås. Jeg er ikke helt A4 tror jeg. Er litt "guttejente", og har hobbyer ikke mange andre har. Prøvde å gjemme dette litt, gutter vil sikkert ha en pen og pyntelig jente tenkte jeg. Funka ikke!! Men så tenkte jeg at jeg bare rett og slett skulle være helt meg selv! Så jeg bestemte meg for på neste date å fortelle om hobbyene mine, livet mitt, spøke med den humoren jeg har osv. Jommen meg blir det ikke 5. daten Idag 😂 Det kan jo være flaks, for all del. Og jeg aner ikke om dette er et godt tips for deg. Jeg vet ikke om du holder litt tilbake og er usikker sånn som jeg var i starten. Men for meg funket det å bare gi litt mer faen og ikke prøve å fremstå som bedre enn jeg er. Anonymkode: 3f07a...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå