AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg syns at Kvinneguiden er et flott forum, der man kan få svar og synspunkter på alt mellom himmel og jord. Men det er noe jeg stusser på. Er det slik at menn og gutter burde holde seg for god for å bruke dette forumet? Jeg har sett utallige utsagn fra brukere som mener at menn som bruker dette forumet er tapere, sære og utenfor normen. Altså bare at de bruker dette forumet er noe de mener er en gyldig grunn til å se ned på dem. Men så er det igjen mange som stiller spørsmål siktet mot menn der de vil at menn skal svare. Selve navnet på nettsiden skriker jo ut at dette er ment for kvinner og jenter, men når du oppretter en konto på kvinneguiden må du velge kjønn "Kvinne, Mann eller Ikke viktig". Og det at mann er et alternativ tyder jo på at dette forumet er for menn og? De fleste vil jeg tro ser på kvinneguiden som rettet mot kvinner, men at menn er velkommen til å bli med. Men så har vi de som mener at dette forumet skal kun benyttes av kvinner virker det som. Hvordan vil du beskrive kvinneguiden? Er det kun for kvinner/jenter? Blir det feil av menn/gutter å bruke dette forumet? Hva tenker dere? Anonymkode: 79a9f...fec
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Jeg synes menn er velkomne så lenge de greier å holde seg for god til å spre kvinnehat her inne. Det vil si alle tråder som inneholder hetsing av kvinner på noen som helst måte. Spesielt fatshaming av kvinner, det er nedrig. Anonymkode: 6bf07...164 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Synes det er noen menn her som driver for mye med sluthshaming, sprer hat i forskjellige former(jeg er helt OK med at noen er skeptiske til innvandring, men det finnes grenser), kun forsøker å forherlige seg selv, tipper noen av de har store mindreverdighetskomplekser. Generelt synes jeg kg er ganske lite representativt for samfunnet(eller kanskje bare alle jeg omgås?) Anonymkode: 01b68...d82
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 KG er som en barnehage, full av småunger Anonymkode: f4605...c42 1
teblad Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Hvorfor er dette tema? Om menn skal være her eller ikke. De er her. Det er ikke tema.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #8 Skrevet 19. november 2016 2 minutter siden, teblad skrev: Hvorfor er dette tema? Om menn skal være her eller ikke. De er her. Det er ikke tema. Det er sant det du sier, men det kommer stadig frem kommentarer fra brukere som antyder at menn/gutter som bruker kvinneguiden "ikke er ekte menn, ikke noe å samle på, har psykiske lidelser, deprimert, seksuelt frustrert osv osv". Og det bare fordi de bruker dette forumet. Dette er en tanke som strekker seg lengre enn bare her på dette forumet. Ut i den virkelige verden viss en mann forteller at han bruker dette forumet blir han mest sannsynlig sett ned på av både av menn og kvinner. Hvorfor er det slik, hvorfor skal det være flaut for en mann å innrømme at han bruker kvinneguiden? Anonymkode: 79a9f...fec
teblad Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant det du sier, men det kommer stadig frem kommentarer fra brukere som antyder at menn/gutter som bruker kvinneguiden "ikke er ekte menn, ikke noe å samle på, har psykiske lidelser, deprimert, seksuelt frustrert osv osv". Og det bare fordi de bruker dette forumet. Dette er en tanke som strekker seg lengre enn bare her på dette forumet. Ut i den virkelige verden viss en mann forteller at han bruker dette forumet blir han mest sannsynlig sett ned på av både av menn og kvinner. Hvorfor er det slik, hvorfor skal det være flaut for en mann å innrømme at han bruker kvinneguiden? Anonymkode: 79a9f...fec Vel, det hadde vært kjedelig her uten dem.
fulladet Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Jeg synes det bare er flott med menn på kvinneguiden. Det har ikke falt meg inn å se på det som noe negativt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Hyggelige menn er hjertelig velkommen her inne Det vil alltid være noen tøysetroll som lager slike tråder du beskriver kun for å provosere. Anonymkode: 9c27f...a6d
Gjest lipgloss Skrevet 21. november 2016 #12 Skrevet 21. november 2016 Det er da ikke noe galt i at en mann bruker kvinneguiden,tenker at det er positivt jeg blir en fin balanse Det som er litt kjedelig er alle disse tåpelige tulletrådene som enkelte menn kommer med,de syns jeg kan finne en annen plass å være.Det samme gjelder de som snakker nedlatende om det omsatte kjønn samt rasistiske holdninger,heldigvis er det ikke så ofte. Jeg elsker kvinneguiden for her kan jeg være meg selv 100 prosent og treffer mye hyggelige og positive mennesker. Jeg lærer nye ting ofte og har god kontakt med et par brukere som har gitt meg veldig mye 😍😍 Ronja Og nei ikke gottesnop Ronja😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå