Lachesis Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Heisann. Vi har en stor, feit vedovn midt i stua. Den er et nydelig krangletema for meg og gubben, dersom jeg er grinete og ikke har noe annet å sutre om, men uansett. Det er uaktuelt å fjerne den helt, og vi har ikke råd til å kjøpe en mindre, mer yndig liten vedovn som ville gjøre meg lykkelig, bare fordi jeg synes vi skal det. Så tanken min var vel egentlig og høre: er det noen som har noen gode ideer for å skjule denne ovnen? Pipedelen stikker opp på toppen, så den enkleste løsningen, som ville være å slenge over en duk og plassere ei plante er ikke mulig. Noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Bilder av type ovn? Anonymkode: c8ded...514
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Hvis den ikke skal brukes så ville jeg bygd den inn slik at dere får en slags benk der. Skal den brukes så må du la den være som den er Anonymkode: 1fc7e...34d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Du, skjerp deg! Så viktig er faktisk ikke interiøret at du kan ødelegge forholdet ditt med krangling over noe sånt. På tide å tenke gjennom prioriteringene dine. Anonymkode: 5a31f...f8f 2
Lachesis Skrevet 19. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, skjerp deg! Så viktig er faktisk ikke interiøret at du kan ødelegge forholdet ditt med krangling over noe sånt. På tide å tenke gjennom prioriteringene dine. Anonymkode: 5a31f...f8f Du, skjerp deg! Så viktig er faktisk ikke interiøret at jeg faktisk krangler over noe sånt. Bruk huet og skjønn en fleip når du leser det. Om jeg hadde problemer i ekteskapet over en vedovn, så hadde innlegget ligget i samlivsspalta. 🙄 Ellers; neida, lover å ikke tenne opp ovnen om jeg setter ei kasse rundt, men den ideen var ikke dum. Vi bruker den så og si aldri, men greit å beholde i tilfelle strømmen blir borte en kald vinterdag. 😊
Frida Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Store, grønne planter rundt som tar oppmerksomheten bort fra ovnen? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 4 timer siden, Lachesis skrev: Ellers; neida, lover å ikke tenne opp ovnen om jeg setter ei kasse rundt, men den ideen var ikke dum. Vi bruker den så og si aldri, men greit å beholde i tilfelle strømmen blir borte en kald vinterdag. 😊 fiks en kasse som dere enkelt kan sette et annet sted (altså en som ikek er festet på noen måte) slik at dere kan bruke ovnen ved behov Anonymkode: 1fc7e...34d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå