AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Dette er jo et velkjent fenomen. Slanke mennesker som finner det for godt å kritisere, mobbe eller være en eplekjekk forståsegpåer i forhold til overvektige. Det er mange grunner til at folk er nettopp det, og man skal ikke skjære alle over en kam. Akkurat som det er hundretusen grunner til at folk sliter med anoreksi eller det å legge på seg generelt. Begge deler bør bli møtt med like stor forståelse, men det ser ut til at det er enklere å ha det morsomt på de stores bekostning hvis noen skal henges ut (noe det ikke burde i noen av tilfellene). Vet at mange tynne folk kan få kommentarer også, men jeg mener at det ikke kan sammenlignes med hva overvektige får av bemerkninger (de er mye styggere). Dessuten er det et enormt fokus på sunt kosthold og trening når det kommer til overvekt. Noe som i og for seg er bra i moderate mengder, men det gjelder også alle andre mennesker. Det er ikke forbeholdt overvektige å skulle trene og spise sunt. Bare fordi man er slank og har høy forbrenning, er det ikke noen mindre grunn til å trene og spise noenlunde sunt. Man kan bli feit på innsiden selv om det ikke synes utenpå, og det kan få like negative konsekvenser. Overtrening og hysterisk fokus på kosthold kan også føre med seg en rekke negative symptomer, så det gjelder å finne en gylden middelvei. Anonymkode: 52162...b0c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Var tynn frem til for noen år siden, alle kommenterte alltid at jeg burde spise mer, forsyne meg med mer mat osv. Jeg får aldri høre noe om at jeg er overvektig. Anonymkode: beabb...619 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var tynn frem til for noen år siden, alle kommenterte alltid at jeg burde spise mer, forsyne meg med mer mat osv. Jeg får aldri høre noe om at jeg er overvektig. Anonymkode: beabb...619 Samme her. Alltid kommentarer når jeg var tynn/slank. Den tida jeg var 25-30 kilo overvektig ikke et ord fra noen om å spise mindre, trene, ha fokus på helse eller noe i den duren. Anonymkode: 55612...874 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Håper de melder dem på slankurs, treningssenter eller noe annet fornuftig da. Anonymkode: e6bf7...60f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå