AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 For noen år siden så satt jeg i sammen meg noen jeg kjenner og spiste. I det jeg henvender meg til den ene personen ved siden av, snakker og nikker til at maten er god, og at den hyggelige historien hun fortalte var hyggelig å høre om så sitter det 2-3 menn ved siden av oss. I ettertid ser jeg at hver gang vi nikker og smiler til hverandre så kaller de opp en person som ikke er der ved å snakke og hviske ut skjellsord i det vi har samtaler med hverandre igjen. Altså, de snakker over hodet på oss og hvis de da filmer, noe jeg antar de også klarer siden de har relativt store fritidsproblemer så ser det ved første øyekast ut som om at noen kaller opp noen. Noe som ikke er tilfellet. Så begynte man å kverrulere på dette da. At det var dårlig, det var urettferdig, snakk for dere selv, men da kverrulerer de tilbake med at; Å jasså, så de har gjort og sagt dette ja. Skikkelig barnslig egentlig. Og diskusjonen tar aldri slutt. Det eneste man kan gjøre er å ta telefonene deres og kaste den, men det er jo ikke særlig fair-play, så - har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: dfad1...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Og siden det ikke vil fungere å kaste eller smashe telefonen til en annen i bakken, så kan eventuelt en omregistrering på "riktig" eller "feil" navn fungere, men det er jo ikke lov, så jeg er ganske maktesløs oppi dette "problemet" egentlig... Anonymkode: dfad1...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Det svarte jeg og, det dere svarte: "Hæ, har de gjort det?". Det er jo bare den effekten noen vil ha - for det hadde dem aldri gjort. Når det er sagt så er det ingen som uttalte seg om de tingene i utgangspunktet, om hva noen har gjort eller ikke gjort (hvis det er så viktig at ting ikke er gjort, eller at det er gjort). Anonymkode: dfad1...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Ja jeg var i en lignende situasjon. Jeg skiftet navn, fikk nytt personnummer, tok plastiske operasjoner og flyttet til en annen kant av landet. Problemet løste seg. Har aldri angret. Anonymkode: f1d52...af7 1
torias Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden så satt jeg i sammen meg noen jeg kjenner og spiste. I det jeg henvender meg til den ene personen ved siden av, snakker og nikker til at maten er god, og at den hyggelige historien hun fortalte var hyggelig å høre om så sitter det 2-3 menn ved siden av oss. I ettertid ser jeg at hver gang vi nikker og smiler til hverandre så kaller de opp en person som ikke er der ved å snakke og hviske ut skjellsord i det vi har samtaler med hverandre igjen. Altså, de snakker over hodet på oss og hvis de da filmer, noe jeg antar de også klarer siden de har relativt store fritidsproblemer så ser det ved første øyekast ut som om at noen kaller opp noen. Noe som ikke er tilfellet. Så begynte man å kverrulere på dette da. At det var dårlig, det var urettferdig, snakk for dere selv, men da kverrulerer de tilbake med at; Å jasså, så de har gjort og sagt dette ja. Skikkelig barnslig egentlig. Og diskusjonen tar aldri slutt. Det eneste man kan gjøre er å ta telefonene deres og kaste den, men det er jo ikke særlig fair-play, så - har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: dfad1...5b7 ????
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 Hva i all verdens land og rike er det du prøver å fortelle, trådstarter? Jeg skjønner virkelig ingenting, og det gjør tydeligvis ikke andre som har svart i denne tråden heller. Anonymkode: 0a77e...8a1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Kan det være samme person som laget denne tråden? Anonymkode: adbc4...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå