AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hva trenger jeg for å lage en fake Tinder-profil? En fake Facebook-profil? Og en fake e-post-adresse? Må jeg ha bilder der? Anonymkode: 945af...849
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Har du så lite å gjøre? Anonymkode: fa43c...315 2
fulladet Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du så lite å gjøre? Anonymkode: fa43c...315 Når man er på kvinneguiden midt på natta kan man nesten ikke si sånt 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Ønsker bare å sjekke noe. Noen som kan svare på spørsmålet mitt? Anonymkode: 945af...849
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Du kan finne det her How to make a fake tinder profile Anonymkode: 28f7e...4f5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Jeg hadde en fake tinder profil for 1 års tid siden, lagde bare en ny epost og en falsk facebookprofil. Brukte den til å finne ut at han jeg datet fortsatt var aktiv og han spurte den falske tinder profilen min ut på date. Uansett: forsøkte å lage en falsk en nå og ser at du må bekrefte profilen med en kode som blir sendt til mobilnummeret ditt. Så med mindre du har to telefonnumre (en til den ekte og en til den falske) så tror jeg ikke det går. Du kan jo evnt bruke nr til en venn som ikke har Tinder kanskje. Anonymkode: 51404...fda
Sykkelkopp Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker bare å sjekke noe. Anonymkode: 945af...849 Sjekke om han du dater fortsatt sveiper jenter på tinder? Kan du ikke bare installere spionprogram på mobilen og overvåke alt han gjør? Og leie noen til å følge etter han og ta bilder
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #8 Skrevet 19. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en fake tinder profil for 1 års tid siden, lagde bare en ny epost og en falsk facebookprofil. Brukte den til å finne ut at han jeg datet fortsatt var aktiv og han spurte den falske tinder profilen min ut på date. Uansett: forsøkte å lage en falsk en nå og ser at du må bekrefte profilen med en kode som blir sendt til mobilnummeret ditt. Så med mindre du har to telefonnumre (en til den ekte og en til den falske) så tror jeg ikke det går. Du kan jo evnt bruke nr til en venn som ikke har Tinder kanskje. Anonymkode: 51404...fda Jeg tror du fint kan bruke samme telefonnummer. Det er for å luke ut roboter, ikke falske profiler lagd av mennesker. Anonymkode: 58218...98a 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en fake tinder profil for 1 års tid siden, lagde bare en ny epost og en falsk facebookprofil. Brukte den til å finne ut at han jeg datet fortsatt var aktiv og han spurte den falske tinder profilen min ut på date. Uansett: forsøkte å lage en falsk en nå og ser at du må bekrefte profilen med en kode som blir sendt til mobilnummeret ditt. Så med mindre du har to telefonnumre (en til den ekte og en til den falske) så tror jeg ikke det går. Du kan jo evnt bruke nr til en venn som ikke har Tinder kanskje. Anonymkode: 51404...fda Takk for et ordentlig svar! Anonymkode: 945af...849
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 8 timer siden, Sykkelkopp skrev: Sjekke om han du dater fortsatt sveiper jenter på tinder? Kan du ikke bare installere spionprogram på mobilen og overvåke alt han gjør? Og leie noen til å følge etter han og ta bilder Nei, ikke helt Er interessert i en, har lyst til å snike på han før jeg gjør tilnærmelser, men er ikke på sjekkemarkedet og vil ikke ha kontakt med andre. Anonymkode: 945af...849
Sykkelkopp Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke på sjekkemarkedet og vil ikke ha kontakt med andre. Anonymkode: 945af...849 Utro?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #12 Skrevet 19. november 2016 12 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Utro? Nei, er interessert i en spesiell. Blir det ikke noe med han får jeg vurdere Tinder senere. Vil først se om jeg kan få Han! Anonymkode: 945af...849
Sykkelkopp Skrevet 19. november 2016 #13 Skrevet 19. november 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, er interessert i en spesiell. Blir det ikke noe med han får jeg vurdere Tinder senere. Vil først se om jeg kan få Han! Anonymkode: 945af...849 Facebook. Det er ikke sikkert at du finner ham engang. Og om du finner ham er det ikke sikkert at du dukker opp i "køen av matcher" tidsnok. DVS ikke sikkert han får deg opp
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #14 Skrevet 19. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du fint kan bruke samme telefonnummer. Det er for å luke ut roboter, ikke falske profiler lagd av mennesker. Anonymkode: 58218...98a Nei, telefonnummeret er låst til én profil. For å unngå at folk lager 20 profiler. Anonymkode: 51404...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå