Gå til innhold

Tynn ulltrøye til bruk under bluse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en tynn ulltrøye til bruk under bluse. Kravet mitt er at den har lange ermer og litt utringning i hals.  Vil gjerne ha tips om merke og kjøpe hvor.

Anonymkode: 2fb00...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter en tynn ulltrøye til bruk under bluse. Kravet mitt er at den har lange ermer og litt utringning i hals.  Vil gjerne ha tips om merke og kjøpe hvor.

Anonymkode: 2fb00...b5e

Pierre Robert

Anonymkode: e1a9c...f8e

• Liker 2
Skrevet

Pierre Robert sine ulltrøyer er fine og tynne. Funker under bluse, finnes i hvit og sort og kjøpes på dagligvarebutikker.

Anonymkode: 7f123...7e9

• Liker 1
Skrevet

Calida sine ull/silketrøyer. Kjøpes på velassosierte undertøysbutikker.

Anonymkode: 7f123...7e9

Skrevet

Jeg har noen fra Sparkjøp, både med lange ermer og med korte/singleter. 

Veldig gode, og rimelige. 

Har ikke prøvd Pierre Robert til meg selv, men har dårlig erfaringer med det ulltøyet til barna mine. 

Skrevet

Har pierre robert og synes den funker fint :) Bruker det ofte under skjorter/bluser på jobben. Ikke har jeg fått eksem av det heller. Får veldig fort kløe av ull og kontakteksem. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Pierre Robert , som flere har nevnt.

Skrevet

Janus har noen pene, tynne ulltrøyer. jeg har kjøpt en til å ha under bunadskjorten.

Anonymkode: d8031...09d

• Liker 2
Skrevet

Cubus har noen ulltrøyer, både med lang arm, kort arm og singleter. 

Har ikke mye erfaring når det gjelder kvaliteten, men mener å huske at de er i 100% ull!:)

Skrevet

Cubus sine er fine med litt utringing og blonder. Det samme har de på B-young. Lindex er og bra, men uten blonder 

Skrevet

Jeg har kjøpt tynne ull/silke-topper på Change og de er veldig behagelige og brukes ofte under bluser.

• Liker 1
Skrevet

Pierre Roberts nettbutikk har denne uken halv pris på singletter i merinoull/ silke, og også tilbud på andre ull-overdeler og underdeler

Jeg har allerede kjøpt

Anonymkode: e1a9c...f8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...