AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hei! Jeg skal søke på en stilling som kundeservicemedarbeider og lurte på om denne søknaden holder? Er det noe jeg bør fjerne eller er det noe jeg burde legge til? Jeg har virkelig lyst på denne stillingen og trenger råd og tips fra dere! -------------------------------------------- Jeg kom over denne stillingen og den ser spennende ut! Jeg har akkurat den erfaringen dere etterspør og er ute etter nye utfordringer, så kanskje jeg er rett kandidat for jobben. Per dags dato tar jeg bachelorgraden min på XXX og vil etter endt utdanning jobbe med salg og service. Jeg er en positiv og utadvendt jente som liker å jobbe både i team og alene. Som person trives jeg med mye arbeid og mange utfordringer, og har ingenting imot lange og krevende arbeidsdager. I tillegg ser jeg på meg selv som initiativrik, hyggelig og lett å samarbeide med. Tilførsel av godt humør og ansvarsfølelse er noe mine tidligere arbeidsgivere og kollegaer har rost meg for, og jeg håper å få den samme muligheten hos XXX. Jeg tror min erfaring med kundekontakt og service kan være et positivt bidrag til bedriften Grunnen til at jeg søker Deres utlyste stilling, er fordi det virker som en utfordrende, samt interessant og stillingsbeskrivelsen relevant i forhold til mine kvalifikasjoner og kompetansen dere søker. Variasjonen i arbeidsoppgavene som står oppført i stillingsannonsen passer meg utmerket. Jeg har meget god kunnskap i bruk av data som arbeidsverktøy. Jeg håper jeg kan komme til en uforpliktende samtale for å presentere meg ytterligere. Jeg kan nås på mobil eller mail når som helst, og ser frem til å høre fra dere. Anonymkode: 477b9...abb
Fjaselina Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Så vidt eg kan vurdere, ser det bra ut:) Men det er noko rart med setninga Grunnen til at jeg søkte... Sjekk ein gong til! 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Har du først begynt med høflighetsformen De/Deres/Dem, må du fortsette med den gjennom hele søknaden. Anonymkode: 451bd...495
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 19 minutter siden, Fjaselina skrev: Så vidt eg kan vurdere, ser det bra ut:) Men det er noko rart med setninga Grunnen til at jeg søkte... Sjekk ein gong til! 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du først begynt med høflighetsformen De/Deres/Dem, må du fortsette med den gjennom hele søknaden. Anonymkode: 451bd...495 Takk for tips dere Anonymkode: 477b9...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå