Gå til innhold

Folk med facebook ISSUES!

Eier du selvinnsikt?  

10 stemmer

1. 1. Eier du selvsinnsikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en tråd for ting dere reagerer andre gjør, sier, skriver og poster på facebook.

La oss ha denne tråden ryddig, og kun poste innlegg som er anonymiserte.

Post i vei!

Selv synes jeg det er vittig at folk som ikke kan kunst poster massevis av selvlagt leirekunst og diverse fra noe som skal være fantasy, men som er dritstygt. Og håper folk kommenterer at de er så flinke.

Skal finne post ;)

Anonymkode: 77f04...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hva som feiler folk siden de må ha slik annerkjennelse? Kan ikke de holde seg til ting de kan?

Morsom tråd.. mye rart på fb

Anonymkode: 6a71f...05d

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke legge ut bilde, det blir for gjenkjennbart.

Men har ei venninne som hele tiden legger ut bilder med en nese som er krympet inn og en munn som er forstørret. Tror hun virkelig ikke folk ser hva hun har gjort? Så har man jo de som poster selfie som er tydelig redigerte:klappe:

Anonymkode: 297ef...65b

• Liker 1
Skrevet

Denne her måtte jeg lete frem. Postet i 2015, men fant den fortere for hun var så fornøyd med den så hun repostet den i 2016. Legendarisk status. 

"Står fortsatt for den her i dag å, kanskje ekstra viktig i disse tider når kvinner blir så trykt ned og ikke tatt alvorlig. Er jo så heldig at jeg fant min kjære ikke lenge etter denne statusen ble lagt ut, og det er jeg veldig glad for "

"No har det sæ jo sånn at æ står som gift på fb, men æ har jo så klart ikke gifta mæ 1f609.png;) Det e egentlig bare for å sett ett eksempel på at sjøl om æ e singel så vil ikke det si at æ e ledig for alle å en hver av den grunn. XX e jo en kjempe god venn av mæ som æ e kjempe gla i 1f49c.png💜 Men æ gjor det fordi æ e skikkelig lei av å bli bombardert av meld å venneforespørsla fra fullt av kara som ska ha snappen min å som fortelle kor fantastisk fin å flott æ e å at dæm skull gjerne ønsk æ va deres. Det e jo så klart hyggelig å hør, men æ e nå faktisk ikke ett kjøttstykke som alle tydeligvis trur dæm kan få. Bare fordi man ser okey ut så betyr ikke det at man vil hør det hele tida. Alle vil gjerne heller hør fine ting om kossn person man e, fordi utseende e ikke alt her I verden. Om æ dele bilda av mæ sjøl så e det fordi æ e fornøyd med den æ e, ikke fordi æ vil alle andre ska vær det. Æ har snart mista trua på alt som hete mannfolk nettopp pga at æ sjer kor overflatisk mange av dæm faktisk e. Å det skuffe mæ nå ekstremt. Tenk dåkker litt om gutta, for vi jenta veit å at den karn som kun syns du e fin å sje på e ikke en vi potensielt vil vær sammen med 1f642.png:)"

Anonymkode: cc7db...7e1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor fjernere dere ikke disse menneskene fra newsfeeden siden dere irriterer dere så mye over dem?

Jeg synes det er direkte vemmelig at dere sitter her og legger ut info og bilder fra sidene dems. Skaff dere et eget liv og konsentrer dere om det.

Anonymkode: 4a381...1e9

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne her måtte jeg lete frem. Postet i 2015, men fant den fortere for hun var så fornøyd med den så hun repostet den i 2016. Legendarisk status. 

"Står fortsatt for den her i dag å, kanskje ekstra viktig i disse tider når kvinner blir så trykt ned og ikke tatt alvorlig. Er jo så heldig at jeg fant min kjære ikke lenge etter denne statusen ble lagt ut, og det er jeg veldig glad for "

"No har det sæ jo sånn at æ står som gift på fb, men æ har jo så klart ikke gifta mæ 1f609.png;) Det e egentlig bare for å sett ett eksempel på at sjøl om æ e singel så vil ikke det si at æ e ledig for alle å en hver av den grunn. XX e jo en kjempe god venn av mæ som æ e kjempe gla i 1f49c.png💜 Men æ gjor det fordi æ e skikkelig lei av å bli bombardert av meld å venneforespørsla fra fullt av kara som ska ha snappen min å som fortelle kor fantastisk fin å flott æ e å at dæm skull gjerne ønsk æ va deres. Det e jo så klart hyggelig å hør, men æ e nå faktisk ikke ett kjøttstykke som alle tydeligvis trur dæm kan få. Bare fordi man ser okey ut så betyr ikke det at man vil hør det hele tida. Alle vil gjerne heller hør fine ting om kossn person man e, fordi utseende e ikke alt her I verden. Om æ dele bilda av mæ sjøl så e det fordi æ e fornøyd med den æ e, ikke fordi æ vil alle andre ska vær det. Æ har snart mista trua på alt som hete mannfolk nettopp pga at æ sjer kor overflatisk mange av dæm faktisk e. Å det skuffe mæ nå ekstremt. Tenk dåkker litt om gutta, for vi jenta veit å at den karn som kun syns du e fin å sje på e ikke en vi potensielt vil vær sammen med 1f642.png:)"

Anonymkode: cc7db...7e1

Altså :skratte: 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, sweety pie skrev:

Altså :skratte: 

😅

Skrevet

Det mest latterlige her er denne tråden i seg selv, hvor dere surmaga kjerringer skal sitte og latterliggjøre hva andre velger å legge ut på sin facebookside. Dere skriver ikke navn, men det er da åpenbart at de det gjelder vil kunne kjenne igjen bildene og innleggene sine dersom de tilfeldigvis skulle være på kg og få øye på denne tråden og bli nysgjerrige på hva som står her. Dere driver faktisk og har det "moro" på andres bekostning! Hvis dere irriterer dere så grenseløst over hva andre legger ut på facebook så får dere enten blokkere innlegg fra dem på feeden deres, eller så får dere skaffe dere en dagbok som ingen kan lese og heller klage der. Det må jo være forferdelig å plutselig finne sitt eget bilde eller innlegg her, uten å vite hvilken facebook'venn' man egentlig burde blokkere. 

Anonymkode: cd1d3...f6f

• Liker 4
Skrevet

Svært så nærtagende folk er. Disse det handler om er jo ikke navngitte folk, og de legger jo ut slik for at alle på facebook skal se det. Synes det går litt langt når enkelte sier de har skapt noe selv for så å vise seg at det er en ren kopi fra nettet. Hva om de tjener penger på denne kunden SIN? Hvor langt går folk egentlig for å få oppmerksomhet? Ærlig talt!

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svært så nærtagende folk er. Disse det handler om er jo ikke navngitte folk, og de legger jo ut slik for at alle på facebook skal se det. Synes det går litt langt når enkelte sier de har skapt noe selv for så å vise seg at det er en ren kopi fra nettet. Hva om de tjener penger på denne kunden SIN? Hvor langt går folk egentlig for å få oppmerksomhet? Ærlig talt!

Prøv "for at alle vennene de har på Facebook skal se det". De aller fleste har vel lukket profil nå i dag? Jeg hadde opplevd det som ekstremt ubehagelig hvis jeg fant noe jeg hadde delt med mine venner på Facebook, lagt ut på et offentlig forum som dette! Attpåtil uten mulighet til å vite hvem som la det ut.

Og dette sier jeg som en person som legger ut ett innlegg i året, som takk for bursdagsgratulasjoner, så jeg prøver ikke akkurat å beskytte mine egne teite innlegg her.

Dårlige venner, vil jeg beskrive dere som.

Endret av godt
Skrevet

Det finnes vel allerede en tråd her på forumet. Som handler om "oversharing" hos facebook....

Anonymkode: e2c6e...69b

Skrevet

Ikke hentet fra privat side, dog en gruppe.

Denne!

Synes den var litt teit bare:rodme:

"Strikt lavkarbo siden august👌 i kveld sprakk jeg på EN skive geitost☺️ Der var vel verdt det"👍😃

• Liker 1
Skrevet

Har en del som må skrive hvor glad de er i hverandre heletiden på face. Ja vi så det de første 1000 gangene.Typisk: Vært ute å gått tur og handlet nye sko. Utrolig glad i deg "navn" 💜💜 

Og jeg har noen perifere venner som deler sånn stop barnevernet osv. For å i neste øyeblikk legge ut hvorfor det er sunt å røyke dop mens du er gravid! Hvordan lage din egen bong av is.  Alt er NAV, LAR og samfunnet sin feil. 

Anonymkode: d2802...66b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en del som må skrive hvor glad de er i hverandre heletiden på face. Ja vi så det de første 1000 gangene.Typisk: Vært ute å gått tur og handlet nye sko. Utrolig glad i deg "navn" 💜💜 

Og jeg har noen perifere venner som deler sånn stop barnevernet osv. For å i neste øyeblikk legge ut hvorfor det er sunt å røyke dop mens du er gravid! Hvordan lage din egen bong av is.  Alt er NAV, LAR og samfunnet sin feil. 

Anonymkode: d2802...66b

Seriøst? 😱

Skrevet

Tråden ryddet for bilder fra sosiale medier og innlegg som kan være identifiserende, samt svar til dette. Minner også om følgende regel: "Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold"

Nordvesta, mod.

Skrevet

Anonymkode: e2c6e...69b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...