Gå til innhold

Hvorfor komme ut av skapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 20 år her. Jeg har hatt 2 dager som jeg ikke har følt meg helt bra, eller jeg har følt meg bedre i dag en i går. Føler meg frisk, men det er bare det at jeg er slappere i dag. Det hendte nettop at jeg fikk litt vondt i magen, så gikk jeg på do. I det jeg var på vei til do så følte jeg at jeg skulle besvime, jeg bestemte meg for å gå lille veien inn på do for at mamma og pappa ikke skulle høre om jeg skulle falle. 

Jeg kom meg akkurat på do, så falt hele kroppen min sammen. Jeg var bevist. jeg vet ikke hvordan man kan forklare det.

Det startet med at jeg vinglet noe veldig i det jeg gikk, mista mer og mer balansen, tung i hode, så ikke så mye, også falt jeg på gulvet. 

Går det ann å besvime bevist?? 

Anonymkode: a02f3...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er ja.

Og derfor bør du komme ut av skapet.

Anonymkode: 048a9...a53

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hva overskriften har med innlegget å gjøre. 

Anonymkode: 6885a...ef7

• Liker 2
Skrevet

Steg 1: Åpne døren
Steg 2: Gå ut av skapet
Steg 3: ?????
Steg 4: Profitt!

Ser ikke helt hvordan dette kan være så vanskelig? :klo:

Anonymkode: 8f82b...9a2

• Liker 3
Skrevet

Har du vært på fest, havna på alle snurrers mor, og sovnet av i skapet? Er du nå våken og fått et akutt tilfelle av fylleangst etter at du oppdaget at du fortsatt sitter inni skapet?

• Liker 2
Skrevet

HAHA!! Ojda!! Merka det ikke før nå :D

Greia er at jeg liker det samme kjønn og det gikk litt fort i svingene da jeg skulle legge det ut. Skulle legge ut to ting, men fikk blandet det tydeligvis! 

Anonymkode: a02f3...646

Skrevet

Er dette en Harry Potter episode?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...