AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Kort fortalt - jeg startet i ny jobb for 4 uker siden, og fra dag en har jeg og en fyr hatt øyekontakt . Han er sjef på team to , og jeg jobber på team 1 og har en annen sjef . Vi sitter i åpent landskap og sitter sånn at vi kan se hverandre hele dagen. Han kommer stadig bort til min sjef og da har vi skikkelig øyekontakt . Jeg ser at han ikke ser på noen andre på den måten vi gjør . Gjennom hele dagen møtes våre blikk og smil. Greia er . Han er ikke på Facebook og instagram så jeg får ikke skrevet til han der ( jeg finner han ikke der iallefall) OG Jeg vet ikke hvor lurt det er jobbmessig og prøve å utvikle dette til noe , men jeg blir sprø av å tenke på han og bare hvile øya på han . Er det noen som har noen gode råd ? Som kanskje har vært i denne situasjonen eller som har et klokt hode alikevel til å komme med noen tips ? God fredag til alle sammen ☺️ Anonymkode: e9e57...2bc
Cuntzilla Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Det er veldig lite lurt jobbmessig. Du har jobbet der bare 4 uker, jeg ville tatt det ekstreeeeemt med ro. Ta det som en koselig crush med blikkontakt osv, en liten grunn til å glede seg litt ekstra på jobb, men ikke initier en dritt. Bli kjent med hverandre på vanlig måte som vanlige kolleger, hvis du fremdeles mener at dette faktisk er noe etter minst 6 måneder der, helst lengre, så kan du prøve å utvikle noe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå