AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 I følge denne artikkelen. Kan dere si fra om dere vet om butikker som allerede nå i helgen har Black Friday-salg? http://www.rb.no/black-friday/varehandel/shopping/rekordtidlig-start-pa-black-friday/s/5-43-397140 Anonymkode: f2165...0d9
PhilosopherSe7en Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Startet jo 1 november det, med Black November! Neste år starter det vel i januar med Black 2017! 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Startet jo 1 november det, med Black November! Neste år starter det vel i januar med Black 2017! Ok Takk for svar! Vet du hvilke butikker som har Black November-salg? Anonymkode: f2165...0d9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 https://www.prisguide.no/tilbud/black-friday Her TS Anonymkode: 4a99d...10a 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.prisguide.no/tilbud/black-friday Her TS Anonymkode: 4a99d...10a Tusen takk! Anonymkode: f2165...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Anonymkode: f2165...0d9 Bare hyggelig Anonymkode: 4a99d...10a 1
PhilosopherSe7en Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Elkjøp og Lefdal sine aviser: http://kundeavis.elkjop.no/preblackfriday/ http://kundeavis.lefdal.com/preblackfriday/ 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Black friday starter vel 25.11.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Black Friday, Halloween og Valentinsdagen er noen kommersielle høytider. Men folk er jo rene zombier, som sikler over all mulig dritt de egentlig ikke har behov for. Folk er så fullstendig dopet av kjøpe-begjær. Folk biter på kampanjer og kjøper f.eks. to eller tre par sko fordi dette er så "billig" - selv har de bare har ett par føtter, og bare har behov for ett par med sko. I usa henger jo konseptet "Black Friday" sammen med Thanksgiving. Men ettersom handelsstanden fremdeles ikke har klart å innføre denne feiringen i Norge. Så må de nøye seg med den handle-festen som kommer dagen etter Thanksgiving. Dette er i ferd med å bli en nasjonal helligdag. Men hva er egentlig poenget med dette i Norge? Poenget i usa er jo at det er dagen ETTER Thanksgiving, og begynnelsen på julehandelen. I Norge har vi jo ikke Thanksgiving, så hva er egentlig poenget? Anonymkode: 224a8...7f8 3
NumberSix Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Black Friday, Halloween og Valentinsdagen er noen kommersielle høytider. Men folk er jo rene zombier, som sikler over all mulig dritt de egentlig ikke har behov for. Folk er så fullstendig dopet av kjøpe-begjær. Anonymkode: 224a8...7f8 Synes det er fascinerende hvor sure og gretne folk er til Halloween og Valentines, men de er også de første til å fråtse i Black Friday-tilbud. 6
penny_ Skrevet 19. november 2016 #12 Skrevet 19. november 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Black Friday, Halloween og Valentinsdagen er noen kommersielle høytider. Men folk er jo rene zombier, som sikler over all mulig dritt de egentlig ikke har behov for. Folk er så fullstendig dopet av kjøpe-begjær. Folk biter på kampanjer og kjøper f.eks. to eller tre par sko fordi dette er så "billig" - selv har de bare har ett par føtter, og bare har behov for ett par med sko. I usa henger jo konseptet "Black Friday" sammen med Thanksgiving. Men ettersom handelsstanden fremdeles ikke har klart å innføre denne feiringen i Norge. Så må de nøye seg med den handle-festen som kommer dagen etter Thanksgiving. Dette er i ferd med å bli en nasjonal helligdag. Men hva er egentlig poenget med dette i Norge? Poenget i usa er jo at det er dagen ETTER Thanksgiving, og begynnelsen på julehandelen. I Norge har vi jo ikke Thanksgiving, så hva er egentlig poenget? Anonymkode: 224a8...7f8 Hvis man ikke bruker sko til noe annet enn å gå til og fra postkassen, så skjønner jeg at man ikke trenger flere par. Er du bitter for at du ikke har råd til å handle? Endret 19. november 2016 av penny_ 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #13 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, penny_ skrev: Hvis man ikke bruker sko til noe annet enn å gå til og fra postkassen, så skjønner jeg at man ikke trenger flere par. Er du bitter for at du ikke har råd til å handle? Jeg kjøper det jeg har behov for, uavhengig av slikt tull og fjas som "black friday" Anonymkode: 224a8...7f8
PhilosopherSe7en Skrevet 19. november 2016 #14 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Black Friday, Halloween og Valentinsdagen er noen kommersielle høytider. Men folk er jo rene zombier, som sikler over all mulig dritt de egentlig ikke har behov for. Folk er så fullstendig dopet av kjøpe-begjær. Folk biter på kampanjer og kjøper f.eks. to eller tre par sko fordi dette er så "billig" - selv har de bare har ett par føtter, og bare har behov for ett par med sko. I usa henger jo konseptet "Black Friday" sammen med Thanksgiving. Men ettersom handelsstanden fremdeles ikke har klart å innføre denne feiringen i Norge. Så må de nøye seg med den handle-festen som kommer dagen etter Thanksgiving. Dette er i ferd med å bli en nasjonal helligdag. Men hva er egentlig poenget med dette i Norge? Poenget i usa er jo at det er dagen ETTER Thanksgiving, og begynnelsen på julehandelen. I Norge har vi jo ikke Thanksgiving, så hva er egentlig poenget? Anonymkode: 224a8...7f8 For meg er BF helt supert. I løpet av ett år så blir det gjerne en del ting en trenger, julegaver, bursdagsgaver i desember osv. Jeg har alltid en liste over hva som trengs, og dukker noe opp til halv pris på BF så passer det meg helt ypperlig. Nå er det bestemt at vi skal kjøpe nytt tv. Med å se på de tilbudene som er lagt ut vil vi spare mye på å kjøpe tv i forbindelse med BF enn om vi hadde kjøpt det de siste 6 månedene. Jeg vet hva tv jeg skal ha, og har bevist avventet til disse tider med å kjøpe, nettopp fordi jeg vet at muligheten til å spare en fin sum er tilstede. Får vi 3 par sko billig er det bare en bonus. Enda bedre om vi får 5 par sko billig, da kan hele husholdningen få seg ett nytt par. Å sammenligne BF i USA med her hjemme blir litt sløvt. Joda, tradisjonen kommer fra USA, men måten det gjennomføres på i USA og her, størrelsen på tilbudene osv er ikke i nærheten. Finnes nok av andre tradisjoner som feires her hjemme selv om de ikke nødvendigvis bygger oppunder familiens religion eller livssyn. Hvor mange tror du ikke det er som feirer jul selv om de ikke er kristen? Julen har jo for lengst blitt en kommersiell høytid for butikkene for handelsnæringen, så hvorfor ikke la dem som ønsker det kose seg med halloween, valentine osv? Liker du ikke disse tingene selv så styrer du fint unna UTEN å tre dine negative meninger ned over alle andre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #15 Skrevet 19. november 2016 Jeg er med i Jernia Kundeklubb, og fikk sms om supertilbud på kasseroller og stekepanner i dag (hos min valgte Jernia-butikk). Å være med i deres kundeklubb anbefaler jeg, da jeg har fått svært gode rabatter. De annonserer også på nettsiden med Black Friday-tilbud Anonymkode: f2165...0d9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #16 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper det jeg har behov for, uavhengig av slikt tull og fjas som "black friday" Anonymkode: 224a8...7f8 Så fint for deg da. Ikke alle har penger til å kjøpe alt det som de behøver, dersom man ikke finner varene til nedsatte priser. Anonymkode: f2165...0d9 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 Black friday hele uken..... Nei, fredag varer faktisk ikke hele uken..... Anonymkode: 224a8...7f8
PhilosopherSe7en Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 Expert, xxl og gmax har kommet med sine tilbud nå også. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #19 Skrevet 21. november 2016 Jernia, XXL, G-Sport/ G-MAX har kommet med Black Week tilbud nå Anonymkode: f2165...0d9
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #20 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jernia, XXL, G-Sport/ G-MAX har kommet med Black Week tilbud nå Anonymkode: f2165...0d9 Ja det står så i de 4 innleggene over ditt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå