AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg jobber dagtid fra 08.00 til 15.30 i 100% stilling. Jeg føler at jeg aldri får sovet nok og at jeg ikke har noe liv utenfor jobb. Jeg har lavt stoffskifte og sliter med å regulere det, så dette spiller nok en stor rolle. Jeg har vurdert å søke turnusjobber får å få noe mer varierte dager slik at jeg for eksempel kan sove lenge de dagene jeg har kveldsvakt. Jeg vil vel også ha en fridag i ny og ne selv om jeg jobber 100% i turnus.. Hva tenker dere som synes det er slitsomt å stå opp tidlig hver dag og er utslitt etter jobb? Anonymkode: 088ea...075
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Jeg elsker turnusjobbing, hater når jeg må jobbe 7-3/8-4/9-5. Jeg har alltid søkt meg mot turnuser i jobber jeg har hatt. Men alle er forskjellige. Noen hater å ikke jobbe samme tider man-fre. Anonymkode: 8abe9...ebf
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker turnusjobbing, hater når jeg må jobbe 7-3/8-4/9-5. Jeg har alltid søkt meg mot turnuser i jobber jeg har hatt. Men alle er forskjellige. Noen hater å ikke jobbe samme tider man-fre. Anonymkode: 8abe9...ebf Jobber du 2 delt eller 3 delt turnus? Anonymkode: 088ea...075
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Det er deilig å sovet litt lenge iblant, spesielt om man er er B-menneske sånn som meg. Det å ha fri midt i uka er også veldig godt. Men jeg føler at man har mindre liv utenom jobb når man jobber turnus kontra dagjobb. Det er dagtid de fleste jobber, så det er mye gøy man går glipp av som skjer på kveldstid. Likevel kunne jeg aldri tenkt meg å jobbe dagtid, merker jeg blir mye mer sliten av kun å ha dagvakter i en hel uke Anonymkode: ebb53...763
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Jeg har lavt stoffskifte og jeg vet at jeg ikke hadde taklet en turnusjobb. Jeg er avhengig av fast struktur i hverdagen. Ja, jeg må legge meg veldig tidlig for å orke jobb dagen etterpå. Jeg har allikevel en rytme som gjør at det fungerer. Anonymkode: 865a7...0af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå