Sarah1991 Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hei! Jeg ønsker å ta med blidfisen min med meg i badeland. Lurer bare på om noen kunne delt noen erfaringer? Først gang for meg, og er usikker på hvordan jeg skal gå frem for å unngå for mye venting for lillemann da han er ekstremt (!) utålmodig. (Tar etter mora si) Noen her som har bada i badeland i Sarpsborg? Hvordan er bassenget der for babyer? Ikke det bassenget med 30 cm vann. Vet man kan gå inn i relax avdelingen i basseng med 34 grader i vannet. Takk på forhånd for alle tips!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Bruk familiefarderobe hvis de har, da står det gjerne barnestol el.l som barnet kan sitte i (hvis han kan sitte?) mens du dusjer. Hvis ikke er det nok god plass der til å ta med vogna, så du kan gjøre deg ferdig mens han venter:) jeg dusjer alltid først på vei inn, og sist på vei hjem, /så hun slipper å ligge våt lenge:) det er ikke så varmt i garderobene hos oss vertfall og veldig greit med litt ekstra mat til etterpå, de får appetitt av å bade;) Anonymkode: ab88c...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå