Gå til innhold

Erfaringer med Lancome øyenskygger? Evt andre anbefalinger med kalde farger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Lancome sine øyenskyggepaletter? Eller øyenskygge-sticksene (de som er longwear)? Evt som har andre forslag til øyenskyggepaletter med kalde farger som fungerer med sensitiv hud/øyne?

Anonymkode: 8c293...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en slik palett. Jeg synes det er litt for mye skimmer i den til bruk til hverdags. Det var vanskelig å se da jeg kjøpte den, men tydelig da jeg så meg i soeilet.

Anonymkode: 21627...32c

Skrevet

Jeg ville heller anbefale Esteé Lauder sine paletter, forresten. Det er litt shimmer i noen av dem, men mer silkeaktig, det er bare pent, de kan brukes både til hverdags og kvelds. Ikke glitteraktig som imlancome sine. Jeg liker Dior også, men der er det både matte og shimmer. Om man vil ha matte skygger, så e jeg utrolig fornøyd med Mary Kay sine øyeskygger, litt flaut å si det, men akkurat øyeskyggene er virkelig gode, 

Skrevet

Takk for tips :) Var og så på Lancome i dag, mye shimmer der ja. Overraskende mye egentlig, og litt for mye for meg. Liker det meste fra Estee Lauder veldig godt da. Classy og tidløst og med god kvalitet. Så får vurdere det. Men så vurderer jeg også longwear øyenskygge-sticksene til Bobbi Brown fordi jeg sliter med at øyenskygge striper seg (og den eneste primeren som jeg har prøvd som fungerer er urban decay sin og den har jeg plutselig begynt å reagere på). Så mye jeg har lyst på, men får dra en tur og se litt mer :) 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips :) Var og så på Lancome i dag, mye shimmer der ja. Overraskende mye egentlig, og litt for mye for meg. Liker det meste fra Estee Lauder veldig godt da. Classy og tidløst og med god kvalitet. Så får vurdere det. Men så vurderer jeg også longwear øyenskygge-sticksene til Bobbi Brown fordi jeg sliter med at øyenskygge striper seg (og den eneste primeren som jeg har prøvd som fungerer er urban decay sin og den har jeg plutselig begynt å reagere på). Så mye jeg har lyst på, men får dra en tur og se litt mer :) 

Ja, du får kikke litt. Har ingen erfaring med bobby brown sticks. Men viktig å finne noe man ikke reagerer på. Jeg opplever at øyeskygger av god kvalitet har mindre tendens til å stripe seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...