Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
7 timer siden, Timaras skrev:

Det dama sa satte spor etter seg til meg. Dama levde. Ting fra andre mennesker som er død. Setter å spor etter seg. Enkelte ting man opplever i livet setter spor etter seg fra andre mennesker.  Vanskelig?

Jeg forsøkte meg på litt humor. Men det nytter jo ikke blant overtroiske nyfrelste 

Endret av Rotemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, Rotemor skrev:

Jeg forsøkte meg på litt humor. Men det nytter jo ikke blant overtroiske nyfrelste

Et det mulig?

Endret av Timaras
Skrevet
9 timer siden, Timaras skrev:

Selv respektere jeg st folk har ulik tro. 

Dama smilte søtt å passerte meg med ordene Jesus er glad i deg.😊

Var kun meg der .

Jeg gjør også det, altså, hvis du lurte på om jeg mente noe annet. Derfor hadde jeg som sagt ikke gjort annet enn å smile og si takk. Jeg har ingen verdens respekt for selve trossystemet og mener overhodet ikke at all tro er "like bra", men jeg ville selvfølgelig ikke være kranglete eller ufin med henne. Det var helt sikkert bare en snill gammel dame som sa hun mente veldig godt. Da smiler jeg, sier takk og går videre.

Anonymkode: 50c50...fee

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør også det, altså, hvis du lurte på om jeg mente noe annet. Derfor hadde jeg som sagt ikke gjort annet enn å smile og si takk. Jeg har ingen verdens respekt for selve trossystemet og mener overhodet ikke at all tro er "like bra", men jeg ville selvfølgelig ikke være kranglete eller ufin med henne. Det var helt sikkert bare en snill gammel dame som sa hun mente veldig godt. Da smiler jeg, sier takk og går videre.

Ser det ble litt kluss i nest siste setning. Mente at denne gamle damen garantert bare mente det hun sa godt. Og da skal ikke jeg protestere på premisset og gjøre dagen hennes dårligere. Hun må få tro hva hun vil.

Skrevet (endret)
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun lyste bare godhet. Hele dama. Hun må få ha sin tro. Mulig hun så jeg er sliten om dagen. Etter et nesten dødsfall for 1 uke siden.  Så det har vært en mega tøff uke for meg og flere til.😊

Heldigvis gikk det bra denne gangen også.

Så jeg syntes faktisk det var godt og høre disse ordene. Selv om jeg ikke er kristen.

Endret av Timaras
Skrevet
23 timer siden, Timaras skrev:

Sa en gammel dame jeg møtte tilfeldig i dag. 

Snakke om å bli å bli forfjamset.  Har aldri sett dama før..

Godt å vite at man er likt av Jesus. ( Jeg er ikke religiøs)

Hva hadde du svart om noen uten forvarsel hadde sagt disse ordene til deg? På et fortau. Du kjenner ikke vedkommrnde. 

Hvorfor legger du opp til at folk skal dele sine reaksjoner for så å innta fullt forsvar at utsagnet, samt ar det "varmet" osv?

Da kunne du vel inkludert det i HI så vi slapp å bli kritisert for å reagere "feil".

Skrevet
12 minutter siden, Rotemor skrev:

Hvorfor legger du opp til at folk skal dele sine reaksjoner for så å innta fullt forsvar at utsagnet, samt ar det "varmet" osv?

Da kunne du vel inkludert det i HI så vi slapp å bli kritisert for å reagere "feil".

Har ikke sagt noe jeg. Det var du som spydde ut av deg at jeg var nyfrelst.  Spar dine sarkastiske ord til noen andre.  JEg orker ikke hør på det du spyr ut av deg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...