Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Vel...det du siterer skrev jeg jo i "..." . Så det kunne du, som jeg, ha svart.  ☺

Egentlig var vel svaret Takk. Greit nok. Høflig og enkelt svar.  Jeg fnyste ikke i avsky ihvertfall. ☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Nei, han virket veldig creepy,så fant ut at det var best å late som ingenting.

Ok. Det er forståelig.

Har sjøl blitt møtt med religiøse utsagn, og all den tid det er på en respektfull måte svarer jeg på samme nivå.

"Påpressere", derimot får så øra flagrer som blaute lefser.  :fnise:

Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Folk er forskjellige. 

Hu dama jeg møtte så mer ut som en gammel søndags skole lærerinne.  Kjenner de og jeg. 😆

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Kanskje like greit å være forsiktig da, det hadde nok jeg også vært. Jeg mente å si at når det kommer fra hjertet med oppriktig godhet, så er det på sin plass å si takk. Godhet og kjærlighet kommer forresten i mange former...hørt uttrykket "blessing in disguise"?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal innrømme at det faktisk meg noe å tenke på. At det finnes mye mer mellom himmel og jord som man ikke har kontroll over.

Anonymkode: 2ae11...5fc

Dét er sant!

Skrevet

"Jeg tror han døde for noen år siden..." er mitt svar

Skrevet
41 minutter siden, Rotemor skrev:

"Jeg tror han døde for noen år siden..." er mitt svar

Ingen lever evig.  De rekker helt klart å sette spor etter seg. Når man ikke klarer å glemme noen.😊

Skrevet

Jeg tror at i hvert eneste menneske finnes det noe som eksisterer forbi den kroppslige død, noe som har fått navn som for eksempel sjel. Med så mange kulturer vi mennesker har utviklet gjennom tidene, har vi lagd utallige navn og forklaringer på de enkleste ting, for ikke å snakke om de vanskelige tingene! Når noen sier "Jesus er glad i deg", så er det et uttrykk for den skapende kraftens godhet som omfatter alle.

Skrevet

" Synd Trump vil mure ham inn " :laugh:

Skrevet
43 minutter siden, Timaras skrev:

Ingen lever evig.  De rekker helt klart å sette spor etter seg. Når man ikke klarer å glemme noen.😊

Jesus ER glad i deg -Er ikke det nåtid? Hva har "sette spor" med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg hadde brutt ut i høylydt sang og tatt en svingom med damen :)

Anonymkode: b0e99...379

Skrevet

Jeg hadde vel bare smilt og sagt takk eller noe slikt, så sant hun ikke maste mer med det. Hadde tenkt at det bare var en velmenende gammel dame hvis vrangforestillinger jeg ikke har noe behov for å protestere på så lenge hun bare var hyggelig.

Anonymkode: 50c50...fee

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde brutt ut i høylydt sang og tatt en svingom med damen :)

Anonymkode: b0e99...379

Hehe. Hu hadde hendene fulle av poser.😊

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vel bare smilt og sagt takk eller noe slikt, så sant hun ikke maste mer med det. Hadde tenkt at det bare var en velmenende gammel dame hvis vrangforestillinger jeg ikke har noe behov for å protestere på så lenge hun bare var hyggelig.

Anonymkode: 50c50...fee

Selv respektere jeg st folk har ulik tro. 

Dama smilte søtt å passerte meg med ordene Jesus er glad i deg.😊

Var kun meg der .

Skrevet
9 timer siden, Rotemor skrev:

Jesus ER glad i deg -Er ikke det nåtid? Hva har "sette spor" med saken å gjøre?

Det dama sa satte spor etter seg til meg. Dama levde. Ting fra andre mennesker som er død. Setter å spor etter seg. Enkelte ting man opplever i livet setter spor etter seg fra andre mennesker.  Vanskelig?

Skrevet

Det er ingenting eg heller vil høyre enn at Jesus er glad i meg, at han framleis er min frelsar.

• Liker 1
Skrevet

Ville vel enten svart med "men jeg er ikke glad i han", eller "men satan liker meg enda bedre".

Anonymkode: 0e1aa...d83

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville vel enten svart med "men jeg er ikke glad i han", eller "men satan liker meg enda bedre".

Anonymkode: 0e1aa...d83

Blir det samme som at om det var noen jeg ikke likte eller ønsket kontakt med. Så hadde jeg begynt å grynte på faen får å få dem vekk fra meg.🤔

DAma så ufarlig ut. Så jeg lot det bli med høflighet.😊

Skrevet
11 minutter siden, Gladius Veritatis skrev:

Det er ingenting eg heller vil høyre enn at Jesus er glad i meg, at han framleis er min frelsar.

Frelseren min er han ikke. 

Koselig at noen tar seg bryet med å si noen er glad i meg

😶

Skrevet

Hvilken Glad? Tenker du på Karl Glad, den kjente forretningsmannen? En bra mann det, men ingen Jesus.

Anonymkode: 5d5c8...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...