Gå til innhold

Kan ikke ha kontakt med denne "vennen".

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette her er så flaut og jeg vil ikke være en del av det.
Jeg har en bekjent som hele tiden prøver seg, eller sjekker opp damer og jenter, og er bokstavelig talt skikkelig desperat. Det er egentlig greit å være desperat hvis man virkelig ønsker seg en kjæreste, men når personen kommer med en historie om at han har hatt en kjæreste på 20 år som faktisk er 14 år, da setter man ned foten. Det er noen år siden nå, men jeg ser stadig vekk at han søker etter jenter som er 10-15 år yngre enn han selv.
Personen er ikke eldgammel, men da blir dem alt for unge altså.

Jeg orker egentlig ikke å ha noe med det å gjøre, og for meg så blir han litt kvalm for å være helt ærlig.
Det som gjør han kvalm er at han hele tiden kommenterer til disse jentene som nett: Puppene dine, der er en digge sprettrumpa mi, gleder meg til å se den, og lignende ting. Jeg orker ikke å se at han utvikler seg til å bli en skikkelig gammel gris. For det ser ut som det er den veien det går. Stakkars jenter sier jeg bare...

Heldigvis så har han ikke draget, og nesten ingen går i "fella", men han er som en igle på folk og lar dem ikke være i fred.
Man har sagt i fra til personen, men det nytter ikke. Han er veldig sånn: Min vei, eller ingen vei. Jeg gir opp...

Man la ikke så godt merke til dette med han når han var ung (vi var bekjente som yngre), men nå som voksen så er dette ganske fremtredende. Han er ikke eld-gammel nå, men alt for gammel til å legge an på 14-isser. Det er skikkelig kleint. Jeg vil ikke sitte å se på det uten å få gjort noe med det, og da trekker jeg meg heller unna det. For jeg har forsøkt å si i fra til han.

Anonymkode: e95ea...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...