AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hva er feil og hva har gått galt når man får beskjed om noe etter 10 år! "Dette er det man egentlig har ment om noe/noen, og ditten og datten var det man ikke skjønte og det man misforsto". Når folk da har hatt jevnlig kontakt i en periode på 10 år, hva er det da å misforstå? Det er jo ikke mulig. Da får noen beskjed om: Bare så du vet det (litt sånn ædda bædda-måte å snakke til folk på) så var det egentlig det jeg/vi har ment hele tiden, andre er bare dumme som ikke skjønte det man ble fortalt eller vist. Hallo i luken. Hva har gått galt på veien? Anonymkode: 25693...91a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Gud fader. Sånn er min familie. De klarer ikke å kommunisere og svarer ikke en gang på ja/nei spørsmål. Så blir det surmulig og gjett-hvorfor-jeg-er-sur-leken i flere år. Jeg har sluttet å forholde meg til de De tør heller ikke å si meningen sin fordi de er så redd for konflikter... Anonymkode: 3612f...8a6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gud fader. Sånn er min familie. De klarer ikke å kommunisere og svarer ikke en gang på ja/nei spørsmål. Så blir det surmulig og gjett-hvorfor-jeg-er-sur-leken i flere år. Jeg har sluttet å forholde meg til de De tør heller ikke å si meningen sin fordi de er så redd for konflikter... Anonymkode: 3612f...8a6 Så innmari barnslig... Nei, jeg bare ler av det. Jeg ler sånn skikkelig altså. Anonymkode: 25693...91a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Det er ikke kommunikasjon, det er passiv-aggresjon fordi man selv ikke har greid/turt å få frem det man mener på en klar og konsis måte. Typisk oppførsel blant bla. tapere som stikker halen mellom beina ved enhver form for uenigheter. Anonymkode: 4f5d5...ae1
fuglekvitter__ Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke kommunikasjon, det er passiv-aggresjon fordi man selv ikke har greid/turt å få frem det man mener på en klar og konsis måte. Typisk oppførsel blant bla. tapere som stikker halen mellom beina ved enhver form for uenigheter. Anonymkode: 4f5d5...ae1 Det går an å være saklig i en diskusjon i stedet for å kalle opp folk. Det må være lov å være uenig, uten at alle er tapere, teite og gud vet hva... Det blir som sagt utrolig barnslig. Jeg har kunne ført slike diskusjoner med folk uten at alle er tapere for eksempel. Det handler vel ikke om å tørre eller ikke tørre, det handler jo mer om at etter ti år skal noe forklares på nytt, bare på en annen måte slik at noen skal ha viljen sin, når det ikke er mulig. Så hvis man klarer å holde seg til saken så er det bare det det handlet om, det er ikke noe mer enn det. Allikevel stusser jeg vel litt over at alle i hele verden er tapere og teite bare fordi noen er uenige. Da er det greit å la folk som ikke har noe med diskusjonen å gjøre få slippe å være med i den blandt annet. Og om noen anser en som en taper, hvorfor bry seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå