Gå til innhold

XXL - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen her med erfaring med hva XXL egentlig selger? Hvis de selger ting i det hele tatt.
Jeg har aldri vært der, men har skumlest litt om hva XXL gjør, og har sett noe som ligner på sko, smågodt, narkotika eller på neonlys på nettsiden deres.
Det er i allefall mye der som er neonfarget og jeg vet ikke helt om det er smågodt eller joggesko eller noe helt annet XXL mener de produserer og eventuelt selger? Erfaringer?

Anonymkode: e8781...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen her med erfaring med hva XXL egentlig selger? Hvis de selger ting i det hele tatt.
Jeg har aldri vært der, men har skumlest litt om hva XXL gjør, og har sett noe som ligner på sko, smågodt, narkotika eller på neonlys på nettsiden deres.
Det er i allefall mye der som er neonfarget og jeg vet ikke helt om det er smågodt eller joggesko eller noe helt annet XXL mener de produserer og eventuelt selger? Erfaringer?

Du må forklare bedre. XXL er en svært fin butikk, kun handlet der for å kjøpe lommelykter med ordentlig kvalitet, men det du nevner er jo bare fjernt

Anonymkode: 2ce9a...e94

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må forklare bedre. XXL er en svært fin butikk, kun handlet der for å kjøpe lommelykter med ordentlig kvalitet, men det du nevner er jo bare fjernt

Ja. Jeg har sett at de har flasker og sånt der også. Og sykler. Men disse joggeskoene de selger, hva representerer dem? Hvem er interessert i flasker og joggesko som er så sterke i fargen at det minner mer om blålys på politibilene enn jordnære farger?

Skrevet

De selger sportsutstyr. De har veldig dårlig utvalg på narkotika.

Anonymkode: ef2ef...f43

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg har sett at de har flasker og sånt der også. Og sykler. Men disse joggeskoene de selger, hva representerer dem? Hvem er interessert i flasker og joggesko som er så sterke i fargen at det minner mer om blålys på politibilene enn jordnære farger?

gjenstandene de selger skinner jo ikke akkurat, men selvfølgelig kan de ha en tydelig knæsj farge. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

gjenstandene de selger skinner jo ikke akkurat, men selvfølgelig kan de ha en tydelig knæsj farge. 

Hvorfor det?  Er det det som er poenget? Knæsje farger?

Skrevet

De har rimelige priser på sko, klær og annet. I tillegg har de spesialrabatt for nyhetsbrevmottagere.

Svært god kvalitet på sko og klær/ annet som jeg har kjøpt fra XXL.

Svært ofte er XXL rimeligere enn andre butikker på samme varer. Benytt gjerne Prisjakt.no for å finne butikker som har den ønskede varen rimeligst.

Svært bra kundeservice og fri retur :)

Jeg kjøpte nylig et par vintersko på XXL til kr 450. Hos en av de konkurrerende sportsbutikkene, kostet samme sko kr 800,-!

Anonymkode: 262e2...83e

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Liker xxl godt,kjøper treningsklær der samt skiutstyr og skiklær :) 

Skrevet
1 minutt siden, lipgloss skrev:

Liker xxl godt,kjøper treningsklær der samt skiutstyr og skiklær :) 

Så du er veldig glad i de knæsje fargene i fra XXL? :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Nei går for litt mer nøytrale farger,men de har noe for alle

Skrevet

De har vel like mye/lite kræsje farger på joggesko som de fleste andre sportsbutikker? Jeg skjønner ikke helt problemet. Vil du ikke ha klær og sko med sterke farger, så velg noe annet da vel. :klo:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...