Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt å kjøpe? Jeg har veldig lyst å kjøpe til samboeren, men litt usikker. 
Koster jo tross alt 1390 kr. Noen erfaringer?

14470465_199626777115483_1092672493438566380_n.jpg?oh=4d13b3cf8b9a95cd3eec5d958be4b8b5&oe=58C819A9

Anonymkode: f332c...3dc

Skrevet

Veldig dyrt øl, da...

Du kan lage en ølkalender mye billigere selv :)

Anonymkode: eacb0...e84

• Liker 1
Skrevet

En stor fordel ved å lage kalenderen selv: Du kan velge ut øl etter hvilke typer øl mottakeren liker :)

Skrevet

Jeg kjøpte den til mannen min :) 

Han fikk den på farsdagen, og er helt fullstendig i ekstase! Full nedtelling til 1des. 

Den er dyr, så får bli en litt rimeligere julegave i år.. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tenkt å kjøpe? Jeg har veldig lyst å kjøpe til samboeren, men litt usikker. 
Koster jo tross alt 1390 kr. Noen erfaringer?

14470465_199626777115483_1092672493438566380_n.jpg?oh=4d13b3cf8b9a95cd3eec5d958be4b8b5&oe=58C819A9

Er ikke dette reklame/ på grensen til reklame?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette reklame/ på grensen til reklame?

Fordi jeg spør om noen har erfaringer? Det må vel være lov? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Jeg kjøpte den til mannen min :) 

Han fikk den på farsdagen, og er helt fullstendig i ekstase! Full nedtelling til 1des. 

Den er dyr, så får bli en litt rimeligere julegave i år.. 

Så bra! Var det mye "vanlig" øl oppi der? Kjæresten min er ikke sånn veeldig glad i mørkt øl, og dumt om han ikke liker halvparten som er oppi der. Kan jo velge ut øltyper selv da men. :) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Var det mye "vanlig" øl oppi der? Kjæresten min er ikke sånn veeldig glad i mørkt øl, og dumt om han ikke liker halvparten som er oppi der. Kan jo velge ut øltyper selv da men. :) 

eller ser nå at det blir vanskelig for deg å svare på. :P 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sjekket....og mannen min har fått streng beskjed om å ikke smugkikke i eskene :) 

Men, om jeg hadde sjekket så kunne jeg ikke hjulpet deg tror jeg, for jeg har ikke peiling på øl....det er liksom øl i mitt hode 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg har ikke sjekket....og mannen min har fått streng beskjed om å ikke smugkikke i eskene :) 

Men, om jeg hadde sjekket så kunne jeg ikke hjulpet deg tror jeg, for jeg har ikke peiling på øl....det er liksom øl i mitt hode 

Takk for svar skruf. :) Får tenke litt til.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar skruf. :) Får tenke litt til.

Du kommer iallefall til å få en hoppende glad mann hvis du velger å kjøpe den ølkalenderen :) Scoret noen konepoeng der iallefall :fnise:

Skrevet

Tenk å bidra til alkoholisme på den måten. Forkastelig jeg sier dere! Forkastelig! 

Anonymkode: 8a3fc...ecc

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Du kommer iallefall til å få en hoppende glad mann hvis du velger å kjøpe den ølkalenderen :) Scoret noen konepoeng der iallefall :fnise:

Ja det er det jeg håper. Han er kjempeglad i øl og fortjener det virkelig. Så det er stor sjanse for at jeg kommer til å kjøpe den. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Tenk å bidra til alkoholisme på den måten. Forkastelig jeg sier dere! Forkastelig! 

"Djevelens munnvann"?

• Liker 4
Gjest Magnifiq
Skrevet

Jeg kjøpte en kasse øl der i fjor. Plukket den ølen jeg vet hsn liker, samt et par andre. Pakket de inn selv da.. ble MYE billigere.

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Magnifiq skrev:

Jeg kjøpte en kasse øl der i fjor. Plukket den ølen jeg vet hsn liker, samt et par andre. Pakket de inn selv da.. ble MYE billigere.

Åja det var lurt. Nå er jeg litt usikker på hvilket øl han liker, så da kommer jeg på en måte like langt. 
Likte også boksen som følger med, men være jeg får kjøpt boksen også legge oppi øl som jeg har kjøpt selv. Takk for svar. :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skål! 

Anonymkode: be9c5...14e

Skrevet

Åååå. Denne hipster-øllen..... Og nå har Gulating slått rot over alt. Pft!!

Anonymkode: 7f7b3...6b9

Skrevet

Vi fikk denne i gave av moren min.  Hun syntes det hørtes litt voldsomt ut med en øl hver dag, så vi har lovet å dele :fnise: 

Men jeg skal helt klart spare på boksene og så fylle opp med egen øl neste år!  Takk for tipset.

Skrevet
4 minutter siden, Kara W skrev:

Vi fikk denne i gave av moren min.  Hun syntes det hørtes litt voldsomt ut med en øl hver dag, så vi har lovet å dele :fnise: 

Men jeg skal helt klart spare på boksene og så fylle opp med egen øl neste år!  Takk for tipset.

Det var en god ide :) Esken og boksene er skikkelig fine, så skal ta vare på de til neste år. 

Her kom det saklig fra jentungen til faren at han fikk ikke drikke opp før jobb....de dagene hun får godteri i kalenderen sin så må hun spare det til etter skolen, haha :)

(også er vi enige om at svigermor ikke skal vite om ølkalenderen, hun er skikkelig avholdsmenneske og ville blitt sterkt bekymret hadde hun fått hørt om ei øl om dagen...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...