AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 har vært rød i nakken, altså der håret slutter så lenge jeg kan huske. Tror det er et slags fødselsmerke. Har ganske langt hår, så legger aldri merke til det. Men i den senere tid har det kommet en kul der, som har vært der ganske lenge nå, så tror nok ikke det kan være en kvise. Noen som vet hva det kan være? Legger ved bilde. Litt vanskelig å se kanskje, var ikke det enkleste å ta bilde av Anonymkode: 30988...641
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Når det dukker opp en kul på kroppen, en kul som du ikke har sett før, da går du til legen! Slike ting kan være alvorlige. En i min nærmeste familie har et fødselsmerke, faktisk i nakken sin, det er brunt og tydelig. Dette ser ikke ut som et fødselsmerke, men når det gjelder helsen din bør du snakke med leger, og ikke oss ufaglærte hobbypsykologer på KG. God helg. Anonymkode: dbd3f...291
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Tenkte å høre her først, for tror nå egentlig ikke det er så alvorlig. Ikke rart det er lange ventelister hos legen hvis man skal få legetime for hver minste ting. Kunne såklart tatt det opp med legen hvis jeg uansett skulle dit, men er ca aldri hos legen Anonymkode: 30988...641 1
Arkana Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 (endret) Den røde flekken kalles storkebitt. Det er der storken tok tak i deg da den fraktet deg til foreldrene dine. Det er helt vanlig, to av barna mine har hatt det siden de ble født og det er helt ufarlig. En kul du ikke har hatt før ville jeg derimot sjekket opp. Sannsynligvis er det bare en hoven lymfekjertel, men alltid greit å få sjekket for sikkerhets skyld. Endret 20. november 2016 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Storkebitt er veldig vanlig. Jeg har også det, det har bleknet med årene. I en periode var det veldig tørt, brunt og nesten skjellete. Legen trodde det var sopp, men det var det ikke. Så gikk det over og det ble rødt igjen. Men nå har det lysnet mye. Anonymkode: 6f50c...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå