AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg er hjemme i permisjon med minstemann og har til nå trillet mye tur og gått 10 000 skritt hver dag, men så kom snøen.. Og vi har mer eller mindre sittet inne i 2 uker fordi det har snødd, vært for kaldt for at han kunne sove ute, veiene har ikke blitt brøytet før langt på dag (etter at han har lagt seg til duppen sin). Trenger nå en dvd med treningsprogram for å få strammet opp mamma-kroppen. Fyr løs med anbefalninger. Anonymkode: f9cbd...f9d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Det blir ikke for kaldt med nok klær, men skjønner at dyp snø er en utfordring. Kan du ikke streame eller se Youtube? Pilates eller yogs egner seg godt til hjemmetrening synes jeg. Vanskelig med altfor mye hopping og dansing med mindre du har gigantiske rom. Anonymkode: 4a9f6...ece
BrownEyedGirl Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Jeg liker Dvden Superfit på 40 minutter. Kjøpte den for kr 79 på Cdon.com. Enkle øvelser som ikke krever så mye plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå