AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #21 Skrevet 18. november 2016 13 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Hva tror du?? Anonymkode: 10881...b76
Variert skydekke Skrevet 18. november 2016 #22 Skrevet 18. november 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lest den andre tråden! Så svaret er nei, kun teori gifta mitt eget hode! Så neste ukes episode i stad, man ser reaksjonen til Tonje at det er noe som gnager henne. Anonymkode: 10881...b76 Det står at både denne tråden og svaret mitt i den andre tråden kom for 3 timer siden,så da kom de vel omtrent samtidig? Jeg så ikke denne tråden da jeg gikk inn på den andre, i hvert fall. Da har vi tydeligvis tenkt likt samtidig,syns bare det var rart at en egen tråd om dette dukket opp(for mitt øye) kort tid etter svaret mitt i den andre tråden, derfor "undret" jeg ☺
Variert skydekke Skrevet 18. november 2016 #23 Skrevet 18. november 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lest den andre tråden! Så svaret er nei, kun teori gifta mitt eget hode! Så neste ukes episode i stad, man ser reaksjonen til Tonje at det er noe som gnager henne. Anonymkode: 10881...b76 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jg skrev innlegget mitt før ditt da Kanskje du kopierte meg? Anonymkode: 10881...b76 Hvordan kan du egentlig vite det andre jeg har uthevet,hvis du ikke har gjort det første jeg har uthevet? 😅
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #24 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Arabella3 skrev: Det står at både denne tråden og svaret mitt i den andre tråden kom for 3 timer siden,så da kom de vel omtrent samtidig? Jeg så ikke denne tråden da jeg gikk inn på den andre, i hvert fall. Da har vi tydeligvis tenkt likt samtidig,syns bare det var rart at en egen tråd om dette dukket opp(for mitt øye) kort tid etter svaret mitt i den andre tråden, derfor "undret" jeg ☺ Hehe. Skjønner. Jeg så neste ukes episode i stad og da gikk det plutselig opp et lys for meg. Mye kam tyde på st det er Lars, men tror at slutten vil overraske alle, og at det ikke er innlysende for oss seerne hvem som drepte henne. Jeg tror faktisk at Aksel kan ha sett Tonje drepe Karine, og at W.H ikke kom dit før etter ar Tonje har løpt avgårde..... Hva tenker du om den teorien? Og deretter har Tonje reist til elskere. sin, eller hun var der rett før hun drepte Karine. Anonymkode: 10881...b76 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #25 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, Arabella3 skrev: Hvordan kan du egentlig vite det andre jeg har uthevet,hvis du ikke har gjort det første jeg har uthevet? 😅 Jeg fikk inn å sjekket tråden og da tid det st ditt var skrevet for 2 timer siden og mitt 3 timer siden:) Anonymkode: 10881...b76
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #26 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk inn å sjekket tråden og da tid det st ditt var skrevet for 2 timer siden og mitt 3 timer siden:) Anonymkode: 10881...b76 Og jeg sjekket det etter å ha blitt beskyldt for "plagiat" Men herregud-hvem bryr seg? Det interressante er hvem morderen er! Og vi er tydeligvis like glupe begge to hehe, burde vært etterforskere!;p Anonymkode: 10881...b76
Variert skydekke Skrevet 18. november 2016 #27 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Skjønner. Jeg så neste ukes episode i stad og da gikk det plutselig opp et lys for meg. Mye kam tyde på st det er Lars, men tror at slutten vil overraske alle, og at det ikke er innlysende for oss seerne hvem som drepte henne. Jeg tror faktisk at Aksel kan ha sett Tonje drepe Karine, og at W.H ikke kom dit før etter ar Tonje har løpt avgårde..... Hva tenker du om den teorien? Og deretter har Tonje reist til elskere. sin, eller hun var der rett før hun drepte Karine. Anonymkode: 10881...b76 Det gir i hvert fall mening. Tonje virker veldig hard og kald, og det virker som om det er en grunn til at hun lyver om Aksels alebi - annet enn følelsene hennes.
Variert skydekke Skrevet 18. november 2016 #28 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg sjekket det etter å ha blitt beskyldt for "plagiat" Men herregud-hvem bryr seg? Det interressante er hvem morderen er! Og vi er tydeligvis like glupe begge to hehe, burde vært etterforskere!;p Anonymkode: 10881...b76 Jada, jeg tror deg 😛 Bare litt humor fra min side. Tror ikke du ville svart som du gjorde hvis du hadde "stjålet" ideen. ☺
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #29 Skrevet 18. november 2016 Jeg tror det er Tonje ogspå fordi jeg tittet litt tilbake i sesong 1 til grillfesten. Husker dere at de andre damene snakket om at Tonje var sykt forelska i Aksel og Karine tok han fra henne? De sa også at Tonje ble så såret og ikke spiste på et år. Dette kan jo kun bevises om ordføreren vitner og sier sannheten. Tonje ble også sykt sjalu når kona til Aksel kom. Også lurer jeg litt på Lars fordi kan ikke huske at han har fått noe alibi eller hva han gjorde den natten? Noen som husker noe angående det? Han har jo virket litt rar og ubekvem, voldsom og hva skjer med drikkinga hans? Også tror jeg Erik vet mer enn han sier, han er jo litt surrete. Så en av de tre tror jeg det må være. Anonymkode: 57e6c...073 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå