AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Okay. Lang historie kort. Jeg har datet en fyr i 2,5 måned og vi har vel møtt hverandre 10 ganger ca. Vi har stort sett vært hjemme hos hverandre og laget mat, sett film, spilt spill og snakket i timesvis, men vi har også møttes ute på dagtid og da har vi kysset i det offentlige. Allerede fra date nr. 2 sov vi over hos hverandre og det blir alltid lange morgener sammen, noen ganger langt ut på dagen. Vi har sex, men ikke etter at vi legger oss for natten. Da er det bare kos og holde rundt. For noen dager siden sov jeg over. Han hadde en liten gave til meg og hadde handlet inn en tannbørste. So far so good. Praten som ellers har gått så lett, var tung å holde i gang og han virket distanser og jeg følte meg nesten til bry. Jeg hintet litt om helgen og om han hadde noen planer, men han var fullbooket og virket egentlig ikke så interessert i å finne på noe. Så om morgenen jugde jeg på meg en avtale og dro tidlig... Jeg begynner å bli forelsket i han, men merket nå sist at jeg holder igjen nettopp fordi jeg føler meg så usikker på han, om han vil noe mer enn det her. Jeg er ikke i behov av å sette merkelappen "kjærester" nå eller flere måneder frem i tid, men jeg vil gjerne ha det avklart om vi tenker det samme. At vi dater hverandre og ingen andre. Jeg tror det må til for at jeg skal slappe av 100 % og faktisk gi av meg selv, både av tid og følelser. Håper på å få noen tips om hvordan jeg kan gå frem for å få avklaringen jeg trenger, uten å skremme fyren vekk Anonymkode: 28528...9bd
cmd Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hintet litt om helgen og om han hadde noen planer, men han var fullbooket og virket egentlig ikke så interessert i å finne på noe. kanskje han savnet det livet han hadde før møtte deg. At han var single og kunne gjøre hva som helst og når som helst. Men nå ettersom du er "sammen" med ham, må han tenke før han evt. kan gå og finne på noe med venner. Det kan hende at det tar tid til å venne seg til "bo-felleskapet". Men bare vis ham følelser og tegn på at du ønsker å bli samboer med ham, flytte sammen etc.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Godt poeng ! Jeg synes at jeg er veldig avslappet rundt ham. Han har vært på ferier allerede og er mye med venner uten at jeg har vært i nærheten av å kommentere det. Faktisk liker jeg at han er sosial. Samboerskap er ikke et tema, men jeg ønsker å få avklart at vi dater hverandre (og ingen andre) og at vi gjør det fordi vi liker hverandre mer for hver dag. Anonymkode: 28528...9bd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Du får bare ta det opp. Etter nesten tre måneder er det greit å spørre om han vil date bare deg. Anonymkode: fd3db...713 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Jeg skal ta det opp, men spørsmålet er hvordan jeg kan formulere meg uten å virke desperat etter kjæreste, fordi det er jeg ikke Anonymkode: 28528...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå