diddi Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 "Vår" kjære barnehageonkel skal slutte. :-( Hadde lyst til å gi noe. Han skal reise i noen måneder, så jeg tenkte på noe som da kunne brukes, eller noe som ikke blir stuet bort i et skap. Kanskje et album til bildene han tar på turen? Hvor kan jeg få tak i et som er fint? (Skal sende mannen min avgårde til byen nå snart!) Eller har dere andre tips? HJEELP!!
Saeria Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Et album var ikke en dum ide. Hvor er det han skal reise? Hva med å gi en bok som omhandler reisemålet, hvis det er på lang ferie han skal? Eller hva med en engangskamera + fremkallingen når han kommer hjem igjen?
diddi Skrevet 27. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2004 Jeg hadde litt dårlig tid. Det endte opp med notisbok til reisedagbok, antiseptiske våteservietter og bakteriedrepende sårservietter (fra apoteket), ørepropper, reisetannbørste og kortstokk. Håper han får en flott tur. (Gikk ut fra at han allerede hadde kjøpt reisebok. Spanskkurs på cd hade også vært noe, men fikk litt dårlig tid.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå