Gå til innhold

Jobb etter studie gjennom nks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som tar en master gjennom NKS, hvordan blir dette sett på i jobbsammenheng? Noen som vet? Han tok hovedsakelig utdanningen der fordi det var nettbasert og på engelsk (norsk er ikke morsmål). Det er jo en master fra Edinburgh Business School, men er det noen som har erfaring med hvordan utdanning herfra i forhold til andre høyskoler? Er redd for å ha kastet bort mye penger og tid uten å vesentlig forbedret jobbmulighetene.

Anonymkode: 3debf...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vitnemålet vil det nå stå Master fra Edinburgh Business School? Det teller jo positivt det for det står vel ikke NKS på papirene? Mange som har master fra utlandet :-) 

Anonymkode: a05ef...b94

Skrevet

Venninnen min gjorde det samme, og 1 år senere har hun fortsatt ikke fått relevante jobber, selv om hun søker iherdig. Så jobber fortsatt på "ekstrajobben" hun hadde gjennom studiene. Hun opplever at det overhode ikke blir samstilt med kandidater fra andre skoler..

Anonymkode: 26818...f11

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min gjorde det samme, og 1 år senere har hun fortsatt ikke fått relevante jobber, selv om hun søker iherdig. Så jobber fortsatt på "ekstrajobben" hun hadde gjennom studiene. Hun opplever at det overhode ikke blir samstilt med kandidater fra andre skoler..

Anonymkode: 26818...f11

Det var litt kjipt å høre. Vurderer å bygge på bachelorgraden min med nettstudier på nks, samtidig som jeg jobber deltid (evt fulltid). Rådgiverne på nks påstår jo at så lenge utdanningen er NOKUT godkjent, så er den like god som all annen høyskole/universitets utdanning..

Skrevet

Det er en skole med rykte på seg for dårlig undervisning og lav kvalitet på studentene, så den ser ikke bra ut på CVen i konkurranse med noen fra f.eks. Westerdahls og BI.

Anonymkode: 82685...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...