Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

Er det mulig å være 24 år, gift med en mann, ha barn og så oppdage at man er lesbisk ikke bifil?

Er så mange tanker som surrer rundt i hodet mitt nå om dagen.

Har vel alltid vist at jeg var bifil. Men nå begynner jeg og lure, er jeg kanskje lesbisk? Er veldig glad i mannen min. Ingen tvil om det. Men jeg tar meg selv i å ønske han kunne vært en kvinne. Jeg savner en kvinne å dele hverdagen med, en å ha sex med.

Har tenkt tanken tidligere, men har på en måte fortrengt den. Var jo allerede blitt i lag med mannen min, men følte vel at noe var "galt".

Vil i grunn ikke skilles heller. Iallefall ikke før jeg er helt sikker. Er jo veldig glad i mannen min.

Noen tanker bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon, men mulig er det helt sikkert. Den eneste som kan vite det er du selv. Bare ta den tiden du trenger du, og finn ut av hva som blir best for deg og hvordan du i så fall kan løse situasjonen på beste måte også for mann og barn.

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, men det har mange ganger hendt at jeg har savnet en kvinne å dele hverdagen med.

Tror det er vanlig, vet ikke. Jeg har delt leilighet med venninner og det er gjerne mer ukomplisert enn et forhold til en mann.

Siden du vet du er bifil, blir det vel lettere å lengte ut, og over i et forhold til en kvinne, når hverdagen blir for grå i blant.

Tror også heterofile kan dagdrømme og tenke på f.eks. gartneren, og hvordan det ville vært å levd med den kjekke mannen...i stedet for den irritable/glade/trofaste/stabile/trygge og velkjente man lever med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...