NinaS.G Skrevet 24. juli 2002 #1 Skrevet 24. juli 2002 Jeg må visst plage dere litt igjen..... Vi skal ha polonaise i bryllupet, er det noen som har noen musikkforslag til dette?? Har søkt i forumet, men finner ikke noe....og kan ikke si at jeg har erfaring med slik type musikk Håper dere kan hjelpe meg....igjen...
Langbein Skrevet 24. juli 2002 #2 Skrevet 24. juli 2002 Heisann Nina :D Dessverre har jeg ikke navnet på sangene i hodet, men dersom du skal ha toastmaster vet han helt sikkert om flere...Ta en prat med han på forhånd så kan dere avtale hvilken dere skal bruke...
Gjest Solskinn Skrevet 24. juli 2002 #3 Skrevet 24. juli 2002 Min dansende mann svarte: En marsj! Lykke til!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #4 Skrevet 25. juli 2002 Vi brukte marsjen til Elmer Bernstein (tror jeg det er ) fra Broen over Kwai- "Colonel..." ett eller annet (plystre marsjen om det sier deg noe :D ) så hadde vi en BRANN sang samt ManU sangen. Det laget litt stemmnig det i toget det :D Sussi
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #5 Skrevet 25. juli 2002 Glemte en liten ting: Om du vil kan jeg sende deg denne marsjen så kan du høre selv.... Sussi
NinaS.G Skrevet 25. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2002 Hei Sussi!! Jeg vil veldig gjerne at du sender meg marsjen, men får ikke sendt deg en pm med mailadressen min så lenge du ikke er innlogget :D Tusen takk forresten :D
Sussi Skrevet 25. juli 2002 #7 Skrevet 25. juli 2002 Hei hei Sendte deg en PM ,men du finner jo adressen min nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå