Baby Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 Jeg driver å komprimerer noe filer også får jeg beskjed om at de blir lagret i den mappen som heter Temorary Internet Files. Men ikke for alt i verden om jeg finner den mappa. Skal ligge under documents og setings, eier......., men der er den ikke. Noen som har peiling?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Hvis du har internet explorer, så kan du også gå inn der og slette temporary internet files. Tools/Verktøy --> Options/Alternativer for internett. Midt på det vinduet som kommer opp da, står Temporary Internet Files. Der kan du også slette dem.
Baby Skrevet 26. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2004 Ok, takk for det, men jeg skulle hatt tak i noen filer som ligger der og sende dem som vedlegg til en mail. Men finner ikke mappa når jeg skal hente opp vedlegget. Skjønte noen den?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 Får du ikke opp den ruta da? Har du vært inne og sett? Under Settings i den ruta med Temp Int Files kan du View files. Derifra er det jo ingen problemer å kopiere eller klippe fila du skal ha til et sted du vet hvor er. Hjalp det da?
jordbær Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Tempinetfiles ligger her: C:Documents and SettingsbrukernavnetdittLokale innstillingerTemporary Internet Files Bytt ut brukernavnetditt med ditt eget brukernavn. (Kun Win2000 og XP)
Baby Skrevet 26. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2004 Tempinetfiles ligger her: C:Documents and SettingsbrukernavnetdittLokale innstillingerTemporary Internet Files Bytt ut brukernavnetditt med ditt eget brukernavn. (Kun Win2000 og XP) Problemet mitt er at jeg ikke kommer lenger enn til C:Documents and Settingsbrukernavnetditt finner ikke noe som heter lokale instillinger
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. november 2004 #8 Skrevet 26. november 2004 Problemet mitt er at jeg ikke kommer lenger enn til C:Documents and Settingsbrukernavnetditt finner ikke noe som heter lokale instillinger Tror du må vise skjulte filer. Ikke spør meg om hvordan, for jeg bruker ikke Windows. Kan du ikke bare søke etter temp-mapper også da?
jordbær Skrevet 26. november 2004 #9 Skrevet 26. november 2004 DO'H! Har en tendens til å glemme at folk skjuler mapper Først åpner du en mappe(f.eks. mine dokumenter). Så velger du verktøy -> mappealternativer Velg fanen "vis" Under skjulte filer mapper, velg "vis skjulte filer og mapper"
Baby Skrevet 26. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2004 DO'H! Har en tendens til å glemme at folk skjuler mapper Først åpner du en mappe(f.eks. mine dokumenter). Så velger du verktøy -> mappealternativer Velg fanen "vis" Under skjulte filer mapper, velg "vis skjulte filer og mapper" Thank you! Da fant jeg endelig frem. :-) En ting forresten. Ligger jo en masse skit der. Ikke noe farlig å slette det??
jordbær Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 Det greieste er å slette det via alternativer for internett "slett mildertidige internettfiler", så slipper du å slette noe du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå