Samantha Skrevet 1. desember 2004 #21 Skrevet 1. desember 2004 Ja til Nei-til-rosiner-i-yoghurt-og-boller-og-andre-bakverk! -Bippe -Samantha -Sniglå -Andrine22 Ja til rosiner i alt!!! Utenom grøt.. -NinaKanin
Samantha Skrevet 3. desember 2004 #23 Skrevet 3. desember 2004 Ja til Nei-til-rosiner-i-yoghurt-og-boller-og-andre-bakverk! -Bippe -Samantha -Sniglå -Andrine22 -Robinie Ja til rosiner i alt!!! Utenom grøt.. -NinaKanin
Sniglå Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #24 Skrevet 3. desember 2004 Ninakanin ligger noe dårlig an nå altså! Kom på en annen uvestenlig ting: Av og til er det MANGE rosiner i go'morgenen. Så mange at det tar opp plassen til det andre fyllet.... Nesten på samme måte som paprikaen på grandiosa; av og til er det bare helt SINNSYKT mye paprika på! (men paprika er godt det altså!)
Catus Skrevet 3. desember 2004 #25 Skrevet 3. desember 2004 En annen irriterende ting er at det er rosiner i de aller fleste müsli-blandingene på pose også! Jeg ble derimot veldig glad da jeg oppdaget Møllerens 8-korn. Den er veldig god, og best av alt: den er helt uten rosiner!
Samantha Skrevet 3. desember 2004 #26 Skrevet 3. desember 2004 Åå? Då skal eg prøve Møllerens 8 altså! :-) Rosin høyre virkelig ikkje heime i frukostblandingane heller.
Catus Skrevet 4. desember 2004 #28 Skrevet 4. desember 2004 Ne-hei så!! He he...dette begynner å minne meg om barndommens krangling. "Bare pass deg ellers henter jeg faren min! Han er mye sterkere enn din, så!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå