Gå til innhold

Adventskalender til barna, jente 14 og gutt 6 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med The Body Shop og Makeup Mekka sine kalendere? Er der eventntuelt noen gode alternativer til disse fra andre steder?

Hva til han yngste, er der noen bra alternativ med leker eller snop i?

Vanligvis så lages dette til selv med en pakkekalender, men i år har jeg rett og slett ikke tid til det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Notatboka
Skrevet

Jeg hadde The body shop sin i fjor. Så klart er det moro å åpne en ny luke med en ny ting hver dag, men for meg var det ikke verdt pengene. Det var mye som endte opp i en skuff som senere ble gitt videre da tingene ikke passet til meg enten i form av farge, lukt eller annet. Søstra mi hadde den fra Makeup mekka og hun hadde samme erfaring. Moro å åpne lukene, men få av produktene som ble brukt og likt.

Om det er til dattera di hadde jeg heller kjøpt 5-6 produkter du vet hun liker og bruker og fordelt de utover advent. Pakk inn sjokolade, hårstrikker eller te de resterende 6 dagene, så får hun en gave annenhver dag. Jeg hadde i allefall likt det bedre enn å få en gave hver dag som ikke er tilpasset meg og mine behov. Jeg er 17 år forresten, om det er relevant.

Til han yngste kan jeg ikke hjelpe, men Kinder sin sjokoladekalender har alltid vært en favoritt hos meg.

Skrevet

Takker for svar.

Føler fordelingen blir litt ujevn om hun eldste får en kalender til 1200 fra TBS, og han får en sjokoladekalender til 199. Nå vil jo ikke han bry seg, men jeg gjør.

Får se om jeg klarer å finne tid til å gjøre dette slik jeg pleier å gjøre, med å lage til pakkekalender selv i år også. 

Gjest Notatboka
Skrevet
26 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Takker for svar.

Føler fordelingen blir litt ujevn om hun eldste får en kalender til 1200 fra TBS, og han får en sjokoladekalender til 199. Nå vil jo ikke han bry seg, men jeg gjør.

Får se om jeg klarer å finne tid til å gjøre dette slik jeg pleier å gjøre, med å lage til pakkekalender selv i år også. 

Skjønner den tanken. Som sagt syns jeg ikke TBS sin er verdt pengene, så prøv å finn en annen løsning. I år har jeg en tekalender fra english tea shop, kunne det vært noe? Sannsynligvis har 14 åringen nok av ting fra før. Da blir også fordelingen jevnere.

Skrevet

Legokalender til minstemann? Var veldig populært her i gården iallefall. Syns det var greit fordelt i lukene, slik at det gikk an å bygge og leke litt hver dag, ikke bare 'oi, idag fikkj eg en før til huset, ja....' 

Gjest RJ Dybos
Skrevet

Ett alternativ kunne jo vært en godterikalender til hver (kinder maxi, Haribo, Smarties...) eller kanskje lego til gutten, og body shop/lush/annet hudpleie sminke til tennåringen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...