AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Dere som har noen ansatte, hvordan holder dere greie på hhvor mange fraværsdager , feriedager, sykemeldinger og slikt? Vurderer å kjøpe en kalender bok og føre inn selv, men veldig synd om den skulle bli borte. Anonymkode: 3c0eb...817
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Føres inn i timessystemet som vi også bruker ifm lønn. Så reelt er det lønnsmedarbeidere som har denne oversikten. Anonymkode: ecc59...b33
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Søk litt etter egnet timeregistreringsverktøy (finnes masse der ute) på nett, og velg et som passer bra. Vil på det sterkeste ikke anbefale å ha det i kun en kalenderbok, om den blir borte mister man mye viktig informasjon. I så fall må du føre det manuelt minst to steder slik at du har en ekstra kopi. Men dette er jo mye styr, det er mye letter å kjøpe en liten tjeneste fra et av de mange firmaene der ute, så har man oversikt - flere av dem kan også settes opp slik at hver enkelt ansatt har sin egen konto, kan legge inn fraværssøknader, legge inn ferie og når de jobber osv. Anonymkode: 6a693...fb1
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har noen ansatte, hvordan holder dere greie på hhvor mange fraværsdager , feriedager, sykemeldinger og slikt? Vurderer å kjøpe en kalender bok og føre inn selv, men veldig synd om den skulle bli borte. Anonymkode: 3c0eb...817 Du har ikke "noen ansatte" og først nå lurer på dette? Trodde du at du skulle gå rundt å huske på dette, eller? Endret 18. november 2016 av TheGirlWhoWaited
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå