AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Kvinner på KG er store motstandere av den naturlige kroppen, fordi alle menn skal se ut som modeller i en dressmannreklame. Det er fullt ut sunt å ha et lite fokus på trening og tilhørende temaer for all del, men bikker det for mye den veien er det like usunt. Anonymkode: 52f8a...3a9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Jeg er ikke enig med deg. Mitt inntrykk er at de fleste KG-brukerne, både menn og kvinner har et normalt syn på kropp og skjønnhet. Dert er vel heller kanskje m du som har et annet syn på "den naturlige kroppen"? Strikken strekkes lenger og lenger mot overvekt og latskap, det er ikke den andre veien det går dessverre. Anonymkode: 2497d...fc7 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Er ikke menn langt mer skyldige i dette enn kvinner?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 12 minutter siden, Herr Heftig skrev: Er ikke menn langt mer skyldige i dette enn kvinner? Nei. Anonymkode: a39bb...132
Ulla Ullsokk Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Helt enig med Davy! Men jeg liker ikke at normalt slank nå blir ansett som for tynn heller! Det er litt sykt i begge retninger. Vi er hverken skapt for botox eller 20 kg overvekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå