AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg hadde en facebook-samtale med en mann jeg datet, men avviste siden jeg bare var interessert i å være venner. Han sa han kom til å deaktivere profilen sin en periode og at det ikke handlet om meg (han er psykisk syk). Men nå lurer jeg på om den er deaktivert, eller om han løy og blokkerte meg. Jeg kan se meldingene vi har sendt fram og tilbake, navnet hans er svart og kan ikke klikkes på. Men jeg ser fremdeles bildet hans i samtalen. Jeg kan ikke søke etter navnet hans, det kommer ikke opp som forslag. Samtidig spurte jeg en venn, og hun kunne heller ikke søke etter navnet hans, det kom ikke opp. Er profilen deaktivert, er jeg blokkert eller er det noe annet på gang? Anonymkode: 60758...38f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Det kan være begge deler. Stol på det han sa du. Anonymkode: 35553...af2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Bestemoren min blokkerte meg en gang ved en feil (hun er ikke så god på data), og da fikk jeg beskjed om feilmelding når jeg lette etter profilen hennes. Samtidig har jeg også opplevd at noen har slettet profilen sin, og da husker jeg det som at bildet i siste samtale forsvinner. Det har det ikke gjort her. Så rart... Er det en tredje mulighet? Jeg er nygjerrig, men også bekymret for ham psykisk, derfor jeg spør. Anonymkode: 60758...38f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Altså, med bestemoren min sin profil kunne jeg søke den opp, se den som lite bilde, men når jeg trykka sto det noe sånt som "Dette innholdet er ikke tilgjengelig". Dette skjer ikke når jeg søker opp denne mannen Anonymkode: 60758...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå