Gjest Lady-M Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 Jeg en fantastisk opplevelse i går! Jeg fikk en behandling hos hudpleier som de kalte ”Farvel til poser”. 45 min med kremer, massasje, maske og en elektrisk sak som hun brukte på de mørke ringene. Følte meg helt fantastisk etterpå og de mørke ringene og posene hadde merkbart blitt mindre! :-) Dette kommer jeg til å gjøre flere ganger, absolutt noe som skal inn i mitt månedlige budsjett. Anbefales!
ulizza Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Cool! Hvor? Koster? Og så får du gi tilbakemelding om hvor lenge resultatet holder seg
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Noen som vet om de har noe lignende dette i bergen?
alisia4 Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 :-( Farvel tante pose. Nei usj.......bare tuller. Dette her virker jo luxus spør du meg. Kos deg videre.
Midnattsol Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Hørtes spennende ut, må kanskje prøve det. Hvor lenge holder det seg etter hver behandling?
Gjest Lady-M Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 Jeg synes at de mørke ringene ble litt svakere enn de var før, og det holder seg så lenge man bruker en god øyekrem til vanlig og også masserer lett på øyebenet minst en gang om dagen (får igang blodsirukasjonen). Jeg kommer til å ta flere behandlinger, hvert fall når jeg skal noe spesielt. Huden i ansiktet ble også veldig fin, hun la på maske på resten av ansiktet også.
Gjest Lady-M Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 Noen som vet om de har noe lignende dette i bergen? Må nesten bare ta en telefonrunde til forskjellige hudpleiere, det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå