Gå til innhold

Prøver han å sjekke meg opp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Det er en kjempesøt på treningssenteret mitt - vi har trent på samme gym i minst 1 år nå.. men ikke før nå i det siste at det har skjedd noe. For noen uker siden, kom han plutselig helt ut av det blå, bort og håndhilste på meg. Han sa på en tullete måte at jeg så litt "sterk" ut.. så svarte jeg med noe greier, hvorpå han da svarer "mhm, blabla, jeg kan hjelpe med å spotte deg".

I dag, trente vi samtidig igjen, og denne gangen vinket han og sa hadet til meg, sånn helt plutselig, når han skulle dra.. Betyr det at han er keen? Skal jeg gjøre et move neste gang? I så fall, hvordan?

Anonymkode: 692e8...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann kan ikke være hyggelig mot en kvinne uten at hun skal tolke det som at hun kan få han i seng.

Anonymkode: 8651b...98d

• Liker 7
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Han er keen. Neste gang han er der kan du (late som om du skal) ta benkpress og spørre ham om spott. 

Skrevet

Ideelt med markløft og squats også ;) 

Anonymkode: 51323...14c

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann kan ikke være hyggelig mot en kvinne uten at hun skal tolke det som at hun kan få han i seng.

Vel, det er jo derfor jeg spør om råd fordi jeg er usikker på hva han mente..:)

Skrevet

Det er åpenbart at han prøver seg. 

Si fra til personalet slik at de kan holde et øye med han. Det får være opp til personalet å ta affære neste gang han prøver seg, det er ikke du som skal endre treningsrutiner eller treningssted. 

I verste fall kan du anmelde han.

Anonymkode: 167f3...4f7

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er åpenbart at han prøver seg. 

Si fra til personalet slik at de kan holde et øye med han. Det får være opp til personalet å ta affære neste gang han prøver seg, det er ikke du som skal endre treningsrutiner eller treningssted. 

I verste fall kan du anmelde han.

:tommelopp:

Anonymkode: b8585...382

Skrevet

Så da bør jeg gjøre et move neste gang da? Tenkte å si hei og hvis stemningen er god, kunne jeg kanskje spurte han om tips til trening bare for å få samtalen i gang? Men redd han bare mener det vennlig da, eller hva tror dere? Virker jo litt spesielt å komme bort å håndhilse plutselig osv. TS

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da bør jeg gjøre et move neste gang da? Tenkte å si hei og hvis stemningen er god, kunne jeg kanskje spurte han om tips til trening bare for å få samtalen i gang? Men redd han bare mener det vennlig da, eller hva tror dere? Virker jo litt spesielt å komme bort å håndhilse plutselig osv. TS

Han hadde ikke giddet å prate med deg om han ikke var keen. He's a man. 

Anonymkode: 7f024...1d7

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes sjekking på treningssenteret er skikkelig interessedreper. Jeg er der for å trene, og konsentrerer meg for mye til å egentlig være sosial. Selv i lys av det vil jeg tippe at han forsøkte seg på å sjekke deg opp. 

Gjest incognita
Skrevet

Jeg vil ikke ha slik oppmerksomhet når jeg trener, synes ikke gymmet er stedet for det. Men for all del TS, er du hypp så er det vinn vinn for dere begge. Han høres gira ut ja.

Skrevet

Selvsagt vil han ha deg.

Anonymkode: 57647...e96

Skrevet

Æhh, sendte han venneforespørsel på face for nesten 3 timer siden, ettersom vi har en del felles venner, men han har enda ikke godtatt.. :/ lover ikke bra nei

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æhh, sendte han venneforespørsel på face for nesten 3 timer siden, ettersom vi har en del felles venner, men han har enda ikke godtatt.. :/ lover ikke bra nei

Han leker hard to get. Han har sett forespørselen og har ikke tenkt på annet siden. Han forsøker å velge rett tidspunkt å akseptere for å virke kul. Ikke la deg lure, han tolker ditt initativ som en blankofullmakt til sex. Allerede nå sitter han og drømmer om alle sex-fantasiene han nå skal få leve ut, og gir seg selv high five for å klart å huke tak i deg.

Tenk deg godt om og vær ekstremt forsiktig.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Han liker deg ts :) Si hei til han neste gang da. 

Skrevet

Haha, han godtok heldigvis nå og han skrev hei først. Nå er jeg spent :fnise: Av en eller annen grunn tenker jeg bare at han er veldig utadvendt og vennlig uten å legge noe i det... 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn tenker jeg bare at han er veldig utadvendt og vennlig uten å legge noe i det... 

lol

Skrevet

Selvfølgelig kan folk være hyggelige uten at det er noe mer i det, men måten det ble gjort på her tyder jo ganske greit på at han er interessert. For meg høres det hvertfall sånn ut :)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er han interessert. Gutter spotter ikke jenter uten grunn er min erfaring 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...