Gå til innhold

Hvis vennen eller venninnen deres er sammen med ei som er littyngre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere da?
Forestill dere en dere har kjent lenge. Noen av dere har kanskje vært kjærste med han.
En dag spankulerer han inn med en kvinne som er 20 år yngre enn han.

Jeg leste om noen som hadde opplevd det. Han ble visst mobbet og alt mulig, men er det riktig? De kan jo være glad i hverandre for det...
Det er sikkert litt rart å se for dem som har vært kjæreste med han? Eller hvordan ble det?

Det kan godt vært omvendt også, bare sånn at det er sagt. At kvinnen har en yngre mann.

Anonymkode: 18c83...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en mann: wuhuu! Fy faen så bra!

Hvis en kvinne: gammel kjerring som er patetisk og desperat.

Anonymkode: 2646d...cbc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene så jeg hadde blitt mildt sagt sjokkert om noen av mine venninner eller venner kom med en ny partner som var rundt 20 år yngre enn oss. Også hvis den nye "kun" var 10 år yngre :P 

Anonymkode: 9b1a2...2cb

• Liker 1
Skrevet

Mobbing er aldri ok

Anonymkode: 03ce3...5c9

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann: wuhuu! Fy faen så bra!

Hvis en kvinne: gammel kjerring som er patetisk og desperat.

Nei for en dame kan ikke finne seg en yngre, da blir dem sett rart på, i mens mannfolka skal bli beundret.

Skrevet

Ingenting. Hva lurer du på egentlig? Det jeg evt. reagerer på er hvis maktbalansen i forholdet åpenbart er skjev, men det kan jo ikke jeg vite. Melania og Donald er jo et slikt tilfelle....

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mobbing er aldri ok

Anonymkode: 03ce3...5c9

Nei, ikke sant ikke?

Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene så jeg hadde blitt mildt sagt sjokkert om noen av mine venninner eller venner kom med en ny partner som var rundt 20 år yngre enn oss. Også hvis den nye "kun" var 10 år yngre :P 

Anonymkode: 9b1a2...2cb

Ja, men da kvalifiserer ikke det seg til å være mann/kvinne, men en unge - en liten gutt.

• Liker 2
Skrevet

Nei for en dame kan ikke finne seg en yngre, da blir dem sett rart på, i mens mannfolka skal bli beundret.

Selvfølgelig kan gamle damer finne seg yngre menn. Hvis de er desperate.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bor sammen med en mann som er en del år yngre enn meg på 12. året. Og før det var jeg gift med en som var enda yngre. Tror ikke det er desperasjonen min som gjør utslaget. Tilbakemeldingene er vel heller det motsatte... :nigo:

Skrevet
På 17.11.2016 den 23.19, Leo skrev:

Jeg bor sammen med en mann som er en del år yngre enn meg på 12. året. Og før det var jeg gift med en som var enda yngre. Tror ikke det er desperasjonen min som gjør utslaget. Tilbakemeldingene er vel heller det motsatte... :nigo:

Gleder meg til den dagen han innser at han vil ha unge likevel og dumper deg for noen som er 20 år yngre og barnløs. Da sitter du der og griner og har deg for at du er en gammel røy uten sjanse på noen ekte mannfolk.

Skrevet
På 17.11.2016 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer en del yngre fyrer. Ikke bare for sex. Noen av de vil mer. Og det kommer av at jevnaldrende og yngre damer er utrolig usikre på seg selv pga de ikke ser slik og slik ut og er noe helt utrolig sjalu, masete og krevende med tanke på hva de selv er istand til å gi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...