AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Kan man bruke klær med dyp utringning selv om man har små pupper? Jeg er omtrent 1.68 høy, veldig slank og bruker A cup. Har veldig lyst på denne bodyen (bildet), men er usikker på om den vil være flatterende for min kroppstype. Ville stylet den omtrent som på bildet. Anonymkode: c0cb5...d1d
Ananas. Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 De eneste som kan bruke såpass dype utringninger er dem med små pupper. 28
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Vi si de med mindre bryster er friere til å ha dypere utrigninger enn de med større bryster Anonymkode: cd741...dfc 6
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Ja, det blir flott Vi kan innføre "tit gap" som det nye etter "thigh gap"!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man bruke klær med dyp utringning selv om man har små pupper? Jeg er omtrent 1.68 høy, veldig slank og bruker A cup. Har veldig lyst på denne bodyen (bildet), men er usikker på om den vil være flatterende for min kroppstype. Ville stylet den omtrent som på bildet. Anonymkode: c0cb5...d1d Da håper jeg det ser bedre ut på deg enn på modellen, for det der var noe av det minst flatterende jeg har sett på lenge. Anonymkode: 6ce9f...4df 5
Batgirl Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Ja, det blir flott Vi kan innføre "tit gap" som det nye etter "thigh gap"! Haha titgap Men ja! Jeg synes det er veldig fint med dype utringninger om en har små pupper! Med store blir det bare vulgært.. 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 7 minutter siden, canacas skrev: Ja, det blir flott Vi kan innføre "tit gap" som det nye etter "thigh gap"! Ts her. Haha, god idé! Takk for svar, alle sammen. Selvtilliten steg et par hakk nå Anonymkode: c0cb5...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da håper jeg det ser bedre ut på deg enn på modellen, for det der var noe av det minst flatterende jeg har sett på lenge. Anonymkode: 6ce9f...4df For å presisere: Det har altså ingenting med utringningen å gjøre. Jeg er enig med dem som sier at det er små pupper som kan ha stor utringning, og med det rette tilbehøret kan nok bodyen være kjempefin. Men kombinert med den buksa ga det meg skikkelige Ball-genser-stappet-langt-ned-i-jeansene-vibber. Anonymkode: 6ce9f...4df 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 De som faktisk kan ha dyp utringing, er de med små pupper! Synes selv det er superhot! Anonymkode: e6718...fcd 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man bruke klær med dyp utringning selv om man har små pupper? Jeg er omtrent 1.68 høy, veldig slank og bruker A cup. Har veldig lyst på denne bodyen (bildet), men er usikker på om den vil være flatterende for min kroppstype. Ville stylet den omtrent som på bildet. Anonymkode: c0cb5...d1d Hva mener du med styling? Jeg synes dette antrekket ser helt hverdagslig ut, noe jeg kunne dasset i hjemme når jeg drev med husarbeid. Anonymkode: d0c7a...27e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 Jeg ønsker meg mindre pupper nettopp av den grunn. Ser jo vulgært ut så fort jeg bare har litt utringning... Du er heldig! Anonymkode: 1d327...423 2
Gjest Overrasket Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Du må neste legge ut bilde for at vi skal kunne svare med større sikkerhet ...
Gjest lipgloss Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Veldig pent med dyp utringning og små pupper,go for it
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #15 Skrevet 18. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man bruke klær med dyp utringning selv om man har små pupper? Jeg er omtrent 1.68 høy, veldig slank og bruker A cup. Har veldig lyst på denne bodyen (bildet), men er usikker på om den vil være flatterende for min kroppstype. Ville stylet den omtrent som på bildet. Anonymkode: c0cb5...d1d Jeg ville valgt en anderledes, litt mer "pyntete" bukse til den fine toppen Anonymkode: a76b5...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #16 Skrevet 18. november 2016 Det jeg nesten syntes var den største fordelen etter at jeg tok brystreduksjon var at jeg endelig kunne gå med utringning Før så det bare vulgært ut. Anonymkode: a9515...51c 2
Gjest Coolaid Skrevet 18. november 2016 #17 Skrevet 18. november 2016 Jeg vil selvfølgelig syns det er flott å kunne se på puppene dine`.... men hvorfor vil du vise dem til meg? (ikke at det gjør noe altså..)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #18 Skrevet 18. november 2016 Jeg syns det virker litt kleint med mindre du tenker ha en T-skjorte under. Kall meg gammeldags, men jeg liker ikke se så mye hud hos andre mennesker. Selv om jeg er kvinne, føler jeg at andre ville anklaget meg for å kikke om jeg ikke var påpasselig med hvor øyekontakten min var Anonymkode: 8a4f4...e2a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #19 Skrevet 18. november 2016 Hva er poenget med en så dyp utringning? Er man redd for å bli for varm og å svette på brystpartiet??? Anonymkode: a76b5...b4d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #20 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det virker litt kleint med mindre du tenker ha en T-skjorte under. Kall meg gammeldags, men jeg liker ikke se så mye hud hos andre mennesker. Selv om jeg er kvinne, føler jeg at andre ville anklaget meg for å kikke om jeg ikke var påpasselig med hvor øyekontakten min var Anonymkode: 8a4f4...e2a Jeg synes også at toppen ville ta seg mye bedre ut med en hvit topp (ikke gjennomsiktig!) under. Anonymkode: a76b5...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå