Håperpåspire Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg trenger råd! Første dag i siste menstruasjon var 12.10.16. Jeg har fortsatt ikke fått menstruasjon og er nå 8 dager over IKM. 6.november fikk jeg mens lignende smerter og var sikker på at mensen hadde kommet alt for tidlig. Jeg pleier å få smerter samme dag mensen kommer. Har hatt slike smerter siden da, noe ømhet i bryst, ømhet i korsrygg, ømhet i kjønnslepper og metallsmak/blodsmak i munnen ved to anledninger. I kveld merker jeg litt ekstra på de menssmertene og det har også kommet kremet utflod. Kjennes ut som om det renner og som om det er mens som kommer, men er bare utflod. Testet senest i dag og den var negativ. Har vanligvis en syklus mellom 27-29 dager. Er nå på dag 37... Kan jeg likevel være gravid?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Hjemmetestene er i grunnen veldig følsom på hcg. Hvis du er usikker: gå til fastlegen å ta hcg i blod i stedet for urin. Anonymkode: 57e85...331
Håperpåspire Skrevet 17. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2016 Har time til legen om 1 uke. Skal si fra da om jeg fortsatt ikke har fått mens og negativ test.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Hvor lenge er det siden du slutta på pilla? Da jeg slutta på min, var min mens regelmessig i seks mnd før den plutselig var ti dager forsinket. Jeg hadde ømme pupper, mensmurringer, det stakk i eggstokker og hadde også metallsmak i munnen et par ganger. På toppen av det hele spottet jeg et par dager før min IKM. Jeg tok test etter test, alle var negative, før den plutselig kom på tiende dagen etter IKM - med full styrke. Kan jo være noe slikt som skjer, at din syklus nå forandrer seg etter regelmessig bruk av piller. Men, så klart, det kan jo være at du er gravid, barbar du har hatt eggløsning senere enn du tror selv, slik at du ikke har produsert nok HCG. Du får bare fortsette å teste, eller ta deg en tur til legen Anonymkode: a7e3f...bc3
Håperpåspire Skrevet 17. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2016 Jeg sluttet på ppillen rett etter jul, og har hatt regelmessig mens siden da! Er redd for at syklusen min har blitt litt rar nå pga at vi prøver. Kan det være en mulighet? Er så vanskelig å gå rundt slik å ikke vite...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 42 minutter siden, Håperpåspire skrev: Jeg sluttet på ppillen rett etter jul, og har hatt regelmessig mens siden da! Er redd for at syklusen min har blitt litt rar nå pga at vi prøver. Kan det være en mulighet? Er så vanskelig å gå rundt slik å ikke vite... Jeg synes det høres sånn ut. Men er du usikker, bør du ta deg en tur til legen for å være sikker. Anonymkode: a7e3f...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå