AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hvis dere har hatt kontakt med noen lenge, men så bare slutter å svare, blir dere litt skuffa hvis den dere ikke svarer ikke prøver å oppnå kontakt igjen, eller tenker dere bare at det er bra å slippe mas? Anonymkode: 4d460...cf4
Gjest Timaras Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har hatt kontakt med noen lenge, men så bare slutter å svare, blir dere litt skuffa hvis den dere ikke svarer ikke prøver å oppnå kontakt igjen, eller tenker dere bare at det er bra å slippe mas? Anonymkode: 4d460...cf4 Kommer alt annet på hvem det er.😊
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Nei:) det er ofte en grunn til at jeg slutter å svare andre, og hvis personen slutter å ta kontakt etterhvert er det bare bra. Anonymkode: 6647f...78e
fulladet Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei:) det er ofte en grunn til at jeg slutter å svare andre, og hvis personen slutter å ta kontakt etterhvert er det bare bra. Anonymkode: 6647f...78e Det er ofte en grunn til at folk tar kontakt også. Kanskje de slutter raskere hvis du faktisk sier ifra med ord. 2
Ardenus Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Hender jeg slutter å skrive fordi jeg er lei av å være den som tar kontakt først hele tiden, da er det hennes tur, kommer det aldri noen melding så tar jeg hintet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå