Superlammet Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 - Han hadde noe over seg som ikke jeg er vant til. Som barmfager blondine må jeg svelge mange slibrigheter. Men Jim hadde både talegavene og tipsen i orden, og det skal jo ikke mer til, sier Rask. Synes dette var en glup kommentar.. Altså, si nøyaktig hva en kvinne vil høre, betal god med tips, og du scorer! Når hun selv mener at det ikke skal noe mer til enn at man vifter med penger og prater søte ord synes jeg at hun kanskje virker litt.... løsaktig? Er det bare jeg som synes det?? Les hele artikkelen selv: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/26/415742.html
Andrine22 Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Enig med deg, vil heller si TEMMELIG løsaktig jeg da...
Gjest StoreSky Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Jeg definerer løsaktig som noe annet. Men jeg vil karekterisere damen som DUM! takk o'gud for at de jeg kjenner ikke er sånn...
Gjest *Fiona* Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 *tørker lattertårer* Sant å si så gir hun oss et dårlig rykte. Barmfagre blondiner, altså. For det finnes jo ganske mange jenter i Norge, Norden for den saks skyld, som har store pupper og blondt hår, ja jeg vil nesten si 13 på dusinet - men det er vel bare en brøkdel av dem med hjerne på den størrelsen som demonstreres her. Tross alt! Fy, Rask, tenk på at du representerer en allerede belastet gruppe neste gang du sier noe! Eller enda bedre; ikke si noe!!
Gjest Valhalla Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Ja dette bygger under rasismen mot nordiske blonde jenter. Jeg synes media burde gi seg med ting som kan gi næring til rasistiske strømninger.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #7 Skrevet 29. november 2004 Enig med deg, vil heller si TEMMELIG løsaktig jeg da... Løsaktig? Lest hele artikkelen eller? Hva handler den om? At hun faktisk ikke lot seg lure, at magefølelsen hennes ikke var god og at hun tok en kredittsjekk av fyren og fant ut at han skyldte masse penger. Leser dere noe annet enn overskrifter eller?
Superlammet Skrevet 29. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2004 Haha, poenget mitt var at hun lot seg friste i begynnelsen fordi han bl.a. tipset godt.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Tipser godt = har penger = kanskje det er bra det han snakker om?
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Ja dette bygger under rasismen mot nordiske blonde jenter. Jeg synes media burde gi seg med ting som kan gi næring til rasistiske strømninger. *host host* Vigrid *host *host* hark...
Superlammet Skrevet 29. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2004 Tipser godt = har penger = kanskje det er bra det han snakker om? Hehe, jeg tar utgangspunkt i det jeg leser. Om noen vil tolke ihjel setningen så greit for meg Men om du ikke skjønte hvorfor jeg syntes det virket løsaktig og litt "uheldig" sagt så er det også helt greit for meg. Jeg har igrunn ikke fått det beste inntrykket av frøken Rask fra før av..
Gjest Valhalla Skrevet 29. november 2004 #12 Skrevet 29. november 2004 *host host* Vigrid *host *host* hark... *host host* Nerd som ikke skjønner humor og parodi *host host*
Gjest *Fiona* Skrevet 29. november 2004 #13 Skrevet 29. november 2004 Skjønner hva du reagerte på. Har sett intervjer med henne før og hun imponerer ikke akkurat med nivået - og så må hun ha et dobbelt oppslag i en avis for å fortelle at HUN lot seg IKKE lure altså (selv om hun hadde lyst pga pengene liksom!). Er antagelig tilfeldig at hun ikke ble med, og nå ser det ut som hun var kjempesmart som gjennomskuet fyren. Hallo? SE på fyren da!! Jeg skjønner ikke hva som feiler folk generelt som lar seg lure av sånt... "Alle" vet jo hvor mye juks det er i slike virksomheter, grundige undersøkelser på forhånd har aldri tatt livet av noen, vel. Helene ikke-fullt-så-Rask bør få seg en ny hobby - og jeg mener fortsatt hun er dåååårlig reklame for blondiner
Gjest *Fiona* Skrevet 29. november 2004 #14 Skrevet 29. november 2004 Jeg eeeelsker slike overfladiske tråder som ikke løser et eneste verdensproblem, hvor det er fritt frem med fordommer og søkte konklusjoner
Superlammet Skrevet 29. november 2004 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2004 BAre så jeg ikke blander kortene, men har hun vært Årets Vi Menn pike en gang? 2002 ellerno?
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #16 Skrevet 29. november 2004 Hehe, jeg tar utgangspunkt i det jeg leser. Om noen vil tolke ihjel setningen så greit for meg Men om du ikke skjønte hvorfor jeg syntes det virket løsaktig og litt "uheldig" sagt så er det også helt greit for meg. Jeg har igrunn ikke fått det beste inntrykket av frøken Rask fra før av.. Tolke ihjel og tolke ihjel - jeg har som regel ikke problemer med å skjønne hva folk mener dersom jeg leser hele setningen.... Eller som jeg sier til ungene mine når de har lest en overskrift og så danner seg en eller annen merkelig mening: Du må lese hele lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå