Gå til innhold

Folk som bare slipper seg løs på dansegulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere det? Jeg er en person som egentlig er glad i å danse, men når jeg står på dansegulvet og med andre folk får jeg det bare ikke til. Ender opp med at jeg bare står og nikker i takt med musikken, og det er jo ikke så veldig gøy... mens andre bare slipper seg løs og bryr seg ikke om de danser teit, de bare har det gøy.

Så ja hva er hemmeligheten?

Anonymkode: 3c670...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol 

Anonymkode: 97d16...367

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol 

Anonymkode: 97d16...367

Jeg drikker ikke.

Anonymkode: 3c670...b5d

Skrevet

...Alkohol. Da bryr jeg meg ikke hva folk synes. 
Ellers har jeg ingen andre hemmeligheter. Er pysete uten! I alle fall når det kommer til dansing.

• Liker 1
Skrevet

Man må nesten bare tørre å slippe seg litt løs og så ser man fort at det ikke er så farlig :) Det er mye mer morsomt å danse når man virkelig danser, ikke bare står der å tripper. 

Prøv i det små å dans deg litt ut av komfortsonen din :)

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

"Hemmeligheten" er rett å slett å ikke bry seg om hva andre skulle tenke eller mene om måten du danser på.

Skrevet

Alkohol er hemmeligheten .  jo mer jo ber 😅

Anonymkode: 6ea3b...1b1

• Liker 1
Gjest Frøyahjerte
Skrevet

Dans med følelsene, lytt til rytmene. Smil og dans med de som smiler til deg eller vil danse med deg. Overse evt de som har evt dårlige vibber om du skjønner. 

Skrevet

Jeg drikker heller ikke, men har danset som aktiv hobby i mange år. det er bare trening og vanesak. 

Og jeg må innrømme at det er deilig befriende å klare å slippe sperrer og bare kooose seg spesielt som edru. jeg kan være en lang natt på utested og kose meg, det spiller jo heller ingen rolle at jeg ikke drikker, de andre er jo fulle og tror jeg drikker. 😉 ingen som tror på at man ikke drikker hvis man danser fritt og har det gøy hele natta. 

Bry deg mindre om de andre, tør å bli sett.  😊

• Liker 3
Skrevet

MDMA!

Anonymkode: f8564...99f

Skrevet

Alkohol hjelper definitivt.

Men jeg danser uten også. Det er de første 15 sekundene som er verst, kan du si. Da er det liksom bare å fortsette. :fnise:

Skrevet

Mange flotte svar her, men alkohol trenger absolutt IKKE være løsningen.

For noen hjelper alkohol til å være litt mindre redd for å trø utenfor koforsonen, men det kan også ha motsatt effekt, og for mye alkohol (eller annen rus) vil gjøre at dansingen blir "feil" og "keitete".

Om du liker å danse , la rytmen ta tak i kroppen din og flyt med. Det er egentlig ikke vanskeligere. Begynn med å bevege deg litt utenfor "frem og tilbake med beina", noen line-dance steg som sitter vil løfte deg opp. Få gjerne flere til å gjøre samme stegene sammen, så blir det litt mindre "farlig".

Du trenger ikke starte med piruetter og hopp og armer på kryss og tvers. Begynn litt i det små og la det utvikle seg. Velg å starte til musikk du liker og er trygg på.

Å slippe seg løs på dansegulvet kan være en rus i seg selv.

Lykke til TS, dette går fint!

Her er en skikkelig god gammel klassiker - som river i dansefoten - og som kan brukes til hjemmeoppvarming:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare lever meg inn i musikken og beveger meg slik jeg føler for! På dansegulvet glemmer man litt at andre folk fins synes jeg.

Skrevet

Lær å gi faen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...