AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Noen som har det? Er det lurt? Jeg tenker at viss man har det i en vegg istedenfor i en dør så kan man jo lage noe til eller sette et bord framfor med pledd slik at det blir som en sluse. Men jeg vet ikke om det er så bra i forhold til fukt inne i veggene og sånn?😀 Anonymkode: 825e0...06d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Lurt i forhold til at katten kan gå ut og inn som den vil. Men, hadde gått for en skikkelig katteluke. Bare pass så den ikke drar inn fugler og mus Anonymkode: 840b3...dd5
asterix Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Har det ikke selv, men var på visning i et hus en gang hvor de hadde det. Rett inn i stua faktisk. Nå var huset uaktuelt for min del pga liten og upraktisk tomt, så jeg spurte ikke noe om luka, men det finnes i hvert fall noen som har en slik løsning.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Akkurat nå, asterix skrev: Har det ikke selv, men var på visning i et hus en gang hvor de hadde det. Rett inn i stua faktisk. Nå var huset uaktuelt for min del pga liten og upraktisk tomt, så jeg spurte ikke noe om luka, men det finnes i hvert fall noen som har en slik løsning. Nå har jeg ingen peiling på hus, men vegger er jo ganske mye tykkere enn en dør så da måtte jeg kjøpt flere forlengingstuneller. På den annen side så skal jeg ha det på vaskerommet og døra på vaskerommet er uansett sjeldent i bruk så det hadde egentlig ikke vært noe problem å sette noe foran døra heller, bare at det ser litt rart og stygt ut🤔 også er det vel mye lettere å bare kjøpe en ny dør en å styre med å legge nye vegger osv dersom man bestemmer seg for å ikke ha katteluke lenger. Anonymkode: 825e0...06d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå