Gå til innhold

IKEA Voxtorp kjøkken - noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par spørsmål. Vurderer IKEA kjøkken med VOXTORP fronter -  valnøtt nede og lys beige oppe. Noen som har lys beige og kan fortelle meg om det ser beige ut eller om det er noe rosaaktig? Vet ikke om øynene mine lyver eller ei. Også vil jeg spørre de med IKEA kjøkken - fikk dere noen prøver av frontene å ta med hjem før dere valgte eller var det bare å bestille noe uten at man har prøvd hjemme først? 

Anonymkode: d029c...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikea, og neste gang blir det garantert noe annet. dårlig kvalitet.

Anonymkode: 47f39...e28

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om noe annet.

Anonymkode: d029c...26e

Skrevet

Og jeg prøver å spare deg for en feil.

Skrevet

Holdt på å gå for samme selv men endte opp med høyglans hvit heller. Kombinasjonen valnøtt/beige ee veldig fin den :) 

og for deg som skriver at ikea er dårlig kvalitet så kjenner jeg meg ikke igjen. Har bygd 3 ikea kjøkken i 3 hus nå og alle har vært bra. Monterer du det skikkelig så finnes det ikke problemer så kanskje dere ikke monterte det rett? Det verste vi hadde var i forrige hus, det var Norema men det var også monteringen som Norema hadde gjort som gjorde at det var dårlig. 

Eneste som skiller de forskjellige kjøkkenene er hengsler og skinner. Vet ikke hvordan det er nå men før så produserte ikea og hth skapstammene sine på samme fabrikk. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt flere påstå dette, og ved inspeksjon av de nevnte kjøkken, så er det alltid feil begått under monteringen som er årsaken. Et av hovedproblemene er gjerne at ALLE tror de klarer monteringen selv, uten å innse egne begrensninger.. 😉 Et hus er skjeldent helt rett i alle kriker og kroker, og dette lager gjerne litt trøbbel for en del selvmontører.

Jeg har jobbet mange år som håndverker, og montert kjøkken i de fleste prisklasser. IKEA bruker skinner og hengsler av en høyere kvalitet enn mange av de dyrere konkurrentene. 

Svigerfar har produsert dyre, håndlagede kjøkken for "rikfolk" (med mer penger/kreditt enn vett) i en årrekke, og selv han må innrømme at IKEA har vært det smarte valget.. 😉

• Liker 2
Skrevet

Smarte økonomiske valget ja, men flaut å ha i hjemmet.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Smarte økonomiske valget ja, men flaut å ha i hjemmet.

Du sorterer under det klientellet min svigerfar har hatt som kundegruppe, forstår jeg.. 

Nå er det vel også en relativt liten sammenheng mellom "flaut å ha i hjemmet", og dårlig kvalitet (som du argumenterte med innledningsvis).

Personlig, så synes jeg ikke det er flaut å vise at jeg innehar et snev av økonomisk sans og fornuft.. 😉

Gjest økonomifrue
Skrevet

Hei! 

Vi har Voxtorp innredning på vaskerommet vårt. Har det i hvitt, og jeg mener bestemt at de ser vite ut. Fargen er jo litt matt, i hvert fall absolutt ikke shiny, men hvit. Vi er kjempefornøyd med fargen, utformingen på dører og skuffer. 

Skrevet
6 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Du sorterer under det klientellet min svigerfar har hatt som kundegruppe, forstår jeg.. 

Nå er det vel også en relativt liten sammenheng mellom "flaut å ha i hjemmet", og dårlig kvalitet (som du argumenterte med innledningsvis).

Personlig, så synes jeg ikke det er flaut å vise at jeg innehar et snev av økonomisk sans og fornuft.. 😉

Er kvalitets bevisst.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvalitets bevisst.

Eeeh... Javel.. 👍

Svigers er veldig glad i sånne som deg! ❤️🎉🤑❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...