AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg er ei jente på 20 år. Da jeg var 16 år så fikk jeg ei nettvenn som jeg har møtt 2 ganger. En siste gangen så spiste vi middag sammen. Greia er at hun snakker bare om sin jobb og sin sjef. Jeg føler at jeg ikke vet hvem hun er, men at jeg kjenner sjefen hennes. Jeg har sagt i fra til hun så mange ganger at jeg føler at hun snakker bare om jobben og sjefen sin som hun forguder. Jeg er sikker på at hun har brutt taushetsplikten sin også. Og når jeg skal fortelle hun noe om meg eller om mitt liv så fortsetter hun å snakke om sjefen eller jobben og bryr seg lit om det jeg skriver. Det hender også at hun bare svarer "Haha" og ikke noe særlig mer. Når jeg sa i fra så ble hun sur, hun tålte vist ikke å høre det, men det er ikke mitt problem. Hun hører lite på meg og jeg masse på hun. jeg har prøvd å ta igjen en gang, men da ble det kjempe dårlig stemning. Jeg er bare drit lei av at hun snakker om jobben og sjefen sin HELE tiden. Hun snakker aldri om noe annet. Burde jeg slette hun fra sosiale medier?? Jeg merker at jeg har det bedre uten hun, men jeg er bare så feig for vi har hatt daglig kontakt i 4 år på facebook. Er det noen som har noen meninger eller tanker til hva jeg burde gjøre? Anonymkode: 2a8ef...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå