AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg skjønner ikke hva problemet mitt er, men jeg sliter så veldig med å være meg selv på jobb. Jeg er så rar liksom og klarer ikke å si noe smart eller morsomt, som jeg vanligvis gjør. Sammen med venner og familie har jeg ingen problemer, men når det er folk jeg ikke kjenner så godt så blir jeg bare helt rar og stille. Blir skuffet og sint på meg selv fordi jeg ikke klarer å slippe meg løs. Vurderer seriøst å ta meg en øl før jobb bare for å bli litt mer avslappet. Sikkert en veldig dum ide, men jeg vet ikke hva annet jeg skal gjøre. Noen andre som har det på samme måten? Anonymkode: 2c72e...67d 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Har hatt det på samme måten ja. Hvor lenge har du jobbet der? Treffer du noen av kollegene utenom jobb, eller er det mulighet for det? Anonymkode: 7617d...f3d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Har jobbet der i tre år. Jobber på kontor og jobben jeg gjør er helt annerledes enn den de andre gjør (jobber i administrasjonen) så jeg kan liksom ikke snakke så mye med de om jobb heller. Når vi er på jobbfester så er det en helt annen sak. Men da er det jo også alkohol involvert... treffes ikke utenom det. Sliter du fortsatt med det eller har du det ikke sånn lenger? Anonymkode: 2c72e...67d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet der i tre år. Jobber på kontor og jobben jeg gjør er helt annerledes enn den de andre gjør (jobber i administrasjonen) så jeg kan liksom ikke snakke så mye med de om jobb heller. Når vi er på jobbfester så er det en helt annen sak. Men da er det jo også alkohol involvert... treffes ikke utenom det. Sliter du fortsatt med det eller har du det ikke sånn lenger? Anonymkode: 2c72e...67d Ikke på samme måte, jeg trives mye bedre der jeg jobber nå. Et lite firma og veldig uformelt miljø. I tillegg jobber jeg med noen jevnaldrende og vi har liknende oppgaver. Det uformelle miljøet kan gå meg på nervene noen ganger da jeg skulle ønske det var mer profesjonelt, men jeg tenker slik at man ikke får alt... Men jeg mistrivdes sterkt i en stilling jeg hadde for noen år siden. Fikk faktisk også tilbakemelding om at jeg ikke sosialiserte nok med medarbeidere...jeg var ung og jobbet utenlands så det var i og for seg ikke noen viktig refleksjon av meg som person, men det gjør fortsatt litt vondt å tenke på. Husk også på at så og si alle har en ulik personlighet på jobb og privat. Og at det å ha god kjemi med noen alltid ligger litt hos begge, så det er aldri bare deg, selv om du kanskje er litt mer reservert enn snittet. Anonymkode: 7617d...f3d
visp Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Forskjellige mennesker får fram forskjellige sider av deg så det er helt normalt å være litt forskjellig i forskjellige settinger. Selvfølgelig kan du ikke ta deg en øl før jobb! Humor er ofte noe som bringer folk sammen og er det ikke noe særlig av det så blir det som det er. Konsentrer deg om jobben og prøv å ikke tenk så mye på de rundt deg. Mistrives du veldig så se deg om etter andre jobber.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Jeg har sosial angst og satt faktisk å tenkte på det i stad. Det er som om jeg selv skulle skrevet dette her. Ja, hva kan vi gjøre? Jeg jobbet et sted der det var veldig uformelt sted og følte at de som jobbet med meg var venner og jeg ble ikke inkludert. Kanskje jeg var så stille og rolig at jeg ikke klarte det bare. Det gikk nok begge veier. Er student i dag da og lover meg selv å bare være meg selv når jeg starter på jobb igjen. Gruer meg til det egentlig, men må bare hoppe i det. Får en sånn klump i magen og halsen uff det er fælt. Har ikke så mange råd akkurat, men sender deg en klem. Det er flere som har det sånn Anonymkode: 08f97...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå