Gå til innhold

Noen som kan forklare fra Tinder for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han: Du var en pen dame! Du holder deg godt! ;)  Hvor lenge har du vært singel?
Jeg: Tusen takk! Syv år.
Han: Unmatched

???

Skulle jeg ha svart, "syv år, men jeg har pult en del underveis", eller noe slikt?

Anonymkode: 6c880...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut av Tider! Har fått inntrykk av at det skal mye til før du treffer en seriøs og flott fyr der inne.. Mange opptatte menn som kun er ute etter sex er der også. 

Anonymkode: 59a9f...c7c

Skrevet

Tinder er fandens verk, sjekk kristendate.no.

Anonymkode: 69915...da4

• Liker 3
Skrevet

Det kan være så mangt..

Kanskje han ble sur for at du ikke ga et kompliment tilbake, kanskje han synes du det var rart du har vært singel så lenge, kanskje han synes det var dymt du ikke stilte et spørsmål tilbake for å få progresjon i samtalen...

Veldig mange muligheter.

Anonymkode: 5a5a0...159

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet

"Du holder deg godt"!?

Hadde unmatcha selv ass. 

Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han: Du var en pen dame! Du holder deg godt! ;)  Hvor lenge har du vært singel?
Jeg: Tusen takk! Syv år.
Han: Unmatched

???

Skulle jeg ha svart, "syv år, men jeg har pult en del underveis", eller noe slikt?

Anonymkode: 6c880...3b8

Det er ikke godt å si hva som skjedde.

Men hvis du bruker Android-versjonen så har den et problem der matcher blir borte uten at noen unmatcher. Logger man ut og inn igjen kommer de tilbake.

Det jeg lurer på er hvordan han fikk deg til å svare med den der? Får du veldig få matcher?

Endret av jabx
Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Det jeg lurer på er hvordan han fikk deg til å svare med den der? Får du veldig få matcher?

Hvorfor ikke? Det er jo hyggelig med positiv oppmerksomhet, og litt høflighet å svare noe tilbake. Det blir helt annereldes med eventuell negativ oppmerksomhet. 

Anonymkode: 0f9ff...713

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er jo hyggelig med positiv oppmerksomhet, og litt høflighet å svare noe tilbake. Det blir helt annereldes med eventuell negativ oppmerksomhet. 

Anonymkode: 0f9ff...713

Joda, men det virker som enhver noenlunde OK utseende kvinne oversvømmes med matcher og kommentarer.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kragebein, mod

• Liker 1
Skrevet
På 18.11.2016 den 11.58, jabx skrev:

Joda, men det virker som enhver noenlunde OK utseende kvinne oversvømmes med matcher og kommentarer.

Jepp og det er egentlig ikke så rart med tanke på at det eksisterer flere menn enn kvinner på jorden. Det blir bare automatisk slik.

Anonymkode: 100e0...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...