christina123 Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hei! Er det noen der ute som har noen anbefalinger å komme med? Er veldig interessert i hudpleieprodukter og liknende. Har vurdert å kjøpe øyekrem da det er mange som sier det er lurt. Men vil ikke svi av hundrevis av kroner på noe som ikke funker. Jeg er snart 21 år gammel, og på grunn av en isotretinoin- kur har jeg veldig tørr hud, generelt over hele kroppen. Tar gjerne imot info om fuktighetsmasker, øyekremer, serumer(kanskje med syre i ? Har røde arr i fjeset etter akne) og alt det måtte være.
GlitterGlitter Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Sjekk ut Obagi sin ZO medical og/eller ZO skin health serie. Disse er dyre, men jobber mye dypere i huden enn andre produkter som gjør at de gir deg et mye bedre resultat. Disse må du kjøpe på klinikk, f.eks Akademiklinikken eller Beths medispa. Du bør bestille time til konsultasjon slik at en terapaut kan sette opp en program for deg og din hudtype!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Dra innom en hudpleiesalong :-) Anonymkode: a5569...9a1
usikkerjente Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Jeg bruker en ansiksmaske fra dr. Schrammek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå